osunde Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Hei, Jeg har mistet min eneste bilnøkkel. Men jeg har nøkkelkoden. Må bilen inn på verksted? Eller er det mulig å sende inn koden til et verksted eller lignende slik at jeg kan få åpnet og startet bilen? Hvor er det isåfall billigst? Bilen står idag på Ørland(Sør Trøndelag) Takk
Mondeo Power Posted September 14, 2016 Posted September 14, 2016 Koden er bare for å slipe riktig nøkkel. Må også programmeres til bilen. Må på verksted. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
osunde Posted September 15, 2016 Author Posted September 15, 2016 Jeg skjønner, det er altså startsperre på bilen da? For det er ikke mulig å starte bilen kun med riktig slipt nøkkel? Må bilen på merkeverksted eller tar hvilket som helst verksted lokalt på seg denne jobben?
audun-eg Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 http://www.focusfanatics.com/forum/general-technical-chat/198221-programming-new-key.html
Mondeo Power Posted September 15, 2016 Posted September 15, 2016 Er startsperre ja. Og den nye nøkkelen må kodes til den hos Ford. Det i linken til Audun virker ikke om du har mistet alle nøklene. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Recommended Posts