Jump to content

Deler til Sierra (v3.0)


Guest HUGO

Recommended Posts

Da sitter jeg igjen med disse delene

 

- Powerflex forringer indre og ytre bærearm bak, min 600,- (kostet 1100,-)

- Gule justerbare Koni foran mk1, min 2000,- (kostet 3700,-)

- RS skjørter + leppe, min 1000,- (betalte 1700,- for dem)

- '86 2.0iS ECU...gis bort

- '86 3dørs, sidevindu pass.side....gis bort, må hentes selv!

- '85 kombi bakluke, sort, minimalt med rust hvis det er noe. gis bort! Kom og hent.

Edited by HUGO
Link to comment
Share on other sites

bilder av bakluke ?

 

Nei, jeg har ingen bilder av bakluka. Den er rustfri og lakkert sort. Lakken er fin bortsett fra en ripe i det ene hjørnet oppe. Det sitter en gummispoiler på den som ligner på iS vingen, men denne er litt bredere og bygger helt ut på hver side av bilen. Den står hos en kompis av meg...bilder kan ordnes hvis det er nødvendig.

 

Kom og hent...gis bort B)

Link to comment
Share on other sites

Litt update på bilder

 

koni.jpg

Koni dempere foran...

 

rs.jpg

RS -skjørt...det andre skjørtet er helt likt...

 

pfbak.jpg

Indre og ytre bærearmsforringer...

 

vinduecu.jpg

Vindu 3dørs pass.side og '86 2.0iS ecu....gis bort! Dette hiver jeg på dynga snart...inkludert den bakluka :ph34r:

Edited by HUGO
Link to comment
Share on other sites

bor du langt unna oslo? er int. i dem

 

Nei, ca 25 min utenfor Oslo. Vet du hvor Ikea Slependen er? Bor rett i området der...bare å kjøre e18 mot drammen og ta av ved billingstad (ikea)

Link to comment
Share on other sites

ok. tenkte om det var nærmere så kunne jeg henta i dag...men rekker ikke det. ikke resten av uka heller. hm, mye vil det koste og sende no slikt da? passer dem i største norgespakka eller no kanskje.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

ok. tenkte om det var nærmere så kunne jeg henta i dag...men rekker ikke det. ikke resten av uka heller. hm, mye vil det koste og sende no slikt da? passer dem i største norgespakka eller no kanskje.

 

De veier under 10kg så en egenembaljert norgespakke koster 110,- Mens en oppkravspakke koster 160,-. Har nok av pappekser og embalasje :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Justerte priser på delene som er igjen.

 

RS styling går for 900,-

Powerflex forringene bak går for 500,-

 

Detaljer finnes litt lengre opp i tråden. Legger opp nye bilder siden jeg har klart og slette de gamle.

Edited by HUGO
Link to comment
Share on other sites

Hvis morty tar skjørtene, hvor mye skal du ha for leppa?

10 VW Golf GTD (solgt)

09 VW Passat

88 Mazda RX-7 FC3S

85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)

86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)

83 Opel Ascona (Brant opp)

83 Ford Transit (solgt)

Link to comment
Share on other sites

morty999: jeg skal ha 600,- for skjørtene. Det er halv pris av hva jeg har betalt for dem :) Lakken sitter ikke kjempebra, men nå er det en enkel sak og omlakkere etter at jeg har fått fjernet understellmasse og annen dritt fra dem.

 

burnout: Jeg skal ha 400,- for leppa. Jeg betalte 750 for den så det skulle være en grei pris. De listene som skal sitte over skruene mangler. De glemte cossie_storm og sende med når jeg kjøpte dem. Han sa han skulle sende dem til meg i ettertid, men det har ikke skjedd. Du kan sikkert ta kontakt med han så er listene i boks. Tror lakken sitter ganske bra på leppa.

 

Da blir det 1000,- kr allikevell siden de ikke selges samlet....

Edited by HUGO
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal mest sannsynlig på rudskogen den 6.8 og da er det muligheter for å ta med rs styling og de powerflex forringene jeg har liggende + vindu (3 dørs sierra pass side, gis bort). Jeg vil helst slippe og sende stylingen i posten.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...