Even Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Hei, På min mk3 '04 så virker ikke varmetrådene i frontruta når det er kaldt.Samme oppførsel hver dag, når jeg reiser hjemme fra om morran så får jeg ikke skrudd de på. Jeg får lys i bryteren i ca 1sek eller noe slikt, merker at motor drar litt tyngre så slukker lampa og det blir ikke varmt.Når jeg reiser hjem fra jobb så kan jeg skru varmen i ruta på og om det for eks. er dugg så kan jeg se at det blir varmt og duggen forsvinner.Når jeg reiser om morran har det stort sett vært -2 til -4 grader ute, og når jeg reiser hjem er det 6 til 12 grader. Er det noen som har vært bort i noe slikt?Er det noe måling på spenning eller noe slikt som kan skru av varmen om den blir for lav? -Even
grcossie Posted October 10, 2017 Posted October 10, 2017 Sjekk batteri og lading, skal kutte ut visst spenninga blir for lav
Even Posted October 30, 2017 Author Posted October 30, 2017 Takk for tipset.Tok litt tid, men har fått målt nå.Mistenker at batteriet ikke klarer å levere nok strøm.Har ~12V når motoren ikke går, og 14,6V når den går med varmetråder i bakruta og litt mer på.Hører det 'går tungt' når jeg prøver å starte varmen i frontruta så regner med at spenninga da faller. -Even 1
Recommended Posts