Brødbilsjåfør'n Posted June 23, 2005 Posted June 23, 2005 Hei.Holder no på som kjent me detta prosjektet mitt æ(rst maskin i fiesta) da,å har begynt å få litt trøbbel nå.Har 12 v inn på coil og god jording,men ingen gnist ut av coil trur æ.Trodde at hvis coil hadde strøm inn og jording så ville d være gnist i coil ledning i d minste men neida..Noen som har gode forslag? *993Ståle* Besøk min nettside
Leo Posted June 24, 2005 Posted June 24, 2005 Den gnister ikke ved konstant strøm, den induserer tennspenninga når strømmen brytes. Har du et multimeter med pulsteller? Pluss skal være konstant, minus skal pulses for vær gnist. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
OleK Posted June 24, 2005 Posted June 24, 2005 og minusen får signal fra ecu, som igjen får signal fra hallgiveren i fordeleren Cosworth!
Brødbilsjåfør'n Posted June 24, 2005 Author Posted June 24, 2005 Altså: Pluss er konstant inn på fordeler mens "minus" er variabel? om jeg har skjønt ting rikti nå.Har ca 2,5 volt på "minus" kabelen når den er tatt av coil'n!Er d riktig?Takk for all hjelp hittil *993Ståle* Besøk min nettside
Recommended Posts