Rømo Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 HeiJeg har en s-max 2008 mod 2.2 tdci. Når jeg skal åpne bakluke så er det ingen reaksjon når jeg trykker på knappen...har sjekket alle sikringer bak å alle er hele.Kan det være selve låsemekanismen som har tatt kvelden? Å hvordan kan jeg i tilfelle bytte den når jeg ikke får opp bakluka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 11, 2018 Share Posted August 11, 2018 Låser den seg opp ved å trykke 2 ganger på nederste knapp på fjernkontrollen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rømo Posted August 11, 2018 Author Share Posted August 11, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 12, 2018 Share Posted August 12, 2018 Da kan det være låsekassa. Kan åpnes manuellt innenfra med en tynn skrutrekker i et lite hull i låsekassa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rømo Posted August 12, 2018 Author Share Posted August 12, 2018 Ok da skal jeg prøve det. Takk for hjelpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rømo Posted August 13, 2018 Author Share Posted August 13, 2018 Kan være meg som som er litt treg men finner ikke noe hull i låsekassa....Når du skriver låsekassa så mener du den delen som låser bakluken ja helt i nedre del av bakluken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 13, 2018 Share Posted August 13, 2018 Låsekassen sitter i nedre på luken ja, må av med innvendig panel for å komme til der, du kan også skru av låsegrafen, den som sitter på karmen under plastdekselet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Er ett punkt på låsekassa du stikker trekkeren gjennon plasten og inn i et hull. Trenger da ikke demontere noen ting Link to comment Share on other sites More sharing options...
grcossie Posted August 14, 2018 Share Posted August 14, 2018 Åja, har ikke vært bort det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rømo Posted August 21, 2018 Author Share Posted August 21, 2018 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts