Jump to content

SS5 Gardermoen 6 september 2020


and

Recommended Posts

Søndag 6 september.

Årets siste!

Tid: Oppmøte fra kl 10.00

     Avslutter kl 18.00 eller før om alle har fått nok.

 

  • Lov å ha med flere i reisefølge, men da må jeg ha navn, adresse og telnr på alle i reisefølget.
  • Forhåndspåmelding og betaling. Samtlige deltagere skal listeføres med navn, adresse og telnr.
  • Passasjer under kjøring tillatt om det er samme hustand eller famile. 
  • Kjøring kl 10-18.
  • 1 meter avstand mellom personer. 24/7.
  • Fordel å ta med egne desinfiseringsmidler som feks væske og servietter.
  • Ingen publikum. Kun deltagere og reisefølge.
  • Det er WC og håndvask tilgjengelig.
    Desinfisering blir tilgjengelig, men fordel å ta med selv til egen bruk.

Priser (per sjåfør): Bilen er gratis da det er sjåførene som betaler.

FCN Klubbmedlem – 200kr.
Ikke-medlem – 400kr.

BETALING: Forhåndpåmelding og forhåndbetaling. I den rekkefølgen.
Det blir forhåndspåmelding så ta kontakt på PM til and eller http://fordclubnorway.no/kontaktoss eller denne tråden eller facebook før du betaler så går dette skikkelig for seg.

-MÅ ha skilt på bilen.

Hvite, grønne eller røde er det som gjelder denne dagen.

Ta med hørselvern til de minste.

Kart og veibeskrivelse: https://www.norgeskart.no/#!?project=seeiendom&layers=1003,1014,1015&zoom=14&lat=6677688.81&lon=285120.20&panel=searchOptionsPanel&sok=gardermoen

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • and pinned this topic
  • and featured this topic
  • 4 weeks later...

Da er det 6 dager igjen til årets siste SS5.
Korona herjer uhindret hos de som ikke bryr seg, og som tar den med til de som bryr seg. Kortversjonen: smittefare.
Derfor blir det samme opplegget som før. Forhåndpåmelding og betaling.

Du som var på årets første SS5 i mai husker vel godværet vi hadde? Det ser ut som vi får på søndag også.
2-2 på været blir da årets oppsummering da begge dagene i juli regnet bort.

Link to comment
Share on other sites

Begynner å bli så dreven på arrangering med gjeldene smittevernregler nå i år at jeg tar det til neste nivå.
Så tenkte jeg denne søndagen skulle innføre noe som flere tror vi har hatt siden FCN ble stiftet av det jeg har fått vite fra face. Trynefaktor.

Nå er det slik at mange ikke har bil på hjul eller med fremdrift. Jeg er en av disse. Dette året har tatt på da jeg ikke har fått mindre å gjøre av Korona, men heller mer. Det er ikke overskudd til hverken bilhobby eller treff så jeg har kun kjørt Transit i år, og skal nok fortsette med det ut resten av året.

Så til deg som har lyst til å være til stede på årets siste, men ikke har noen bil å delta med så gjelder trynefaktoren.
Har du møtt meg så jeg kjenner deg igjen så skal du få lov å være "publikum". Selvsagt må du forhåndspåmelde deg som alle andre, men du trenger ikke betale.

Forhåndspåmelde deg for jeg kan ikke stå i porten med kulepenn og bok klar til å skrive inn kjente og ukjente folk fra kl 10 til 18 da jeg har andre arbeidsoppgaver denne søndagen.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer, men bare som publikum. Min informasjon har du vel fått en del ganger nå 😃

MY13 Mustang Shelby GT500
MY20 Volvo V60 T8, MY12 MB C63 AMG, '66 Mustang HT ProTouring
'15 Ranger Wildtrak ,'80 Mazda RX-7 13bt, '88 Sierra Sedan Cosworth 2wd, - '90 Sierra Sedan DOHC - '81 Ford Granada 2.3L

Link to comment
Share on other sites

Ja du er kjent fjes så da blir det VIP forbi køen av kreti og pleti som må vise leg.

Det blir ingen kø, men alle skjønner da opplegget med "trynefaktoren"?

Link to comment
Share on other sites

Knudsen-Taunus har 50 år jubileum. Vi gjør litt stas på det runde året.

Fri kjøring på SS5 for alle med Knudsen-Taunus eller Cortina Mk3.

Link to comment
Share on other sites

  • and unfeatured this topic
  • and unpinned this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...