Guest Turbo_fever Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 Oljelampa begynner og lyse når jeg girer og turtallet kommer under1200 Omdreiniger. Kan det være oljepummpa som er dårli??Eller kan det være lite olje på motorn??
OleK Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 slitte rådelager.....*klassiker* ikke en iq-test å sjekke om det er nok olje på motor da Cosworth!
morty999 Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 sånn var min og.. bare det var under 3000rpm.. der hang bare oljepumpa og dingla når jeg skudde av bunnpanna.. hehe
RHeskja Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 for tynn olje kan vær årsaken... har merka det på motoren som er bra vist dei får for tynn olje så mister du trykke... kan aldri tenke meg du har et forsvarlig oljetrykk på en turbo når olje lyset lyser så høyt....! kjøp deg en oljetrykkmåler å få målt de.!
bige Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 slitte rådelager.....*klassiker* ikke en iq-test å sjekke om det er nok olje på motor da <{POST_SNAPBACK}>det er ikke falig og lukke opp lokket forran og hvordan du gjør det står i den boken som ligger i hanske rommet . ellers er det en jente på 18 som jobber på bensinstasjonen som gjør det for deg ...........
Guest Ford Gnomen Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Trudde de solgte kun pølser på bensinstasjoner jeg... Men prøv med 20-50 olje før du gjør noe mer.
Recommended Posts