Jump to content

2.0ohc innsprut motor ønskes kjøpt


Peet

Recommended Posts

hallo. skulle nok hatt meg en ny motor eg.. siden den tok kvelden idag.. 2.0ohc innsprut motor.. komplett...

eller kan se om eg bare trenger deler.. ska åpne opp i morgen og se ka som egentlig har skjedd så kommer eg tilbake md detaljer.. :) :( :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

har fått grådig lager bank.. så e kun blokk eg trenger.. tok av toppen idag og så at den va grei stand.. så då regner eg md d ligger i blokken...

ikke han høggeren litt dyr då?

va nok turboen som indirekte tok livet av den jah.. hadde nemlig en oljeslange som hoppet av.. og først drepte turboen.. også sikkert drepte motoren.. sto jo og spylte ut sikkert 2 liter den slangen.. :P :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

er nok rådebank du har fått da?... er bare å bytte lagrene det da..

 

oljeslanger skal jo helst sitte fast da.. hehe

regner md d jah..

kor mye får eg et fullt lager sett for då.. regnte md d va billigst og e ihvertfall enklest å bare skaffe en ny blokk..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

har tatt ut lagre og styr no.. vært på rudskogen og så ting har ikke skjedd denne uken.. men ihvertfall.. noen oljespylings hull på rådene va fullt opp md spon og veiven har fått seg noen riper så tror nok denne blokken e boss...

Så spør ijgne om noen har.. her i Bergen helst..! trenger egentlig bare blokk.. men kan godt ta imot hel motor.. bare den ikke e for dyr..

må jo være noen som har.. trodde de vokste på trær disse motorene her eg.. :unsure: :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Hooligan

hei du! jeg har en motor stående hjemme, selve blokken. du kan få kjøpe den, står i fana. Jeg er ikke i bergen nå, er på geilo, men min far er hjemme og kan sikkert fikse det. Motoren står på stativ.Interessert?? Christian

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...