Jump to content

Dagali flyplass lørdag 7 mai 2022.


and

Recommended Posts

https://www.facebook.com/events/486960326127385

Maks 50 stykk. 19 er allerede påmeldt.

Usikker på hvordan formen er før Street legal på Eikås? Da er kanskje dette noe for deg.

Dagali flyplass var i drift 1986-2003.
45 meter bredde og over 1000 meter lang.
Nettside for flyplassen med webkamera: https://www.geilolufthavn.no

200sx-OGN har hatt klubbtreff her hver juli siden tidlig 00 så det ligger mye ustø bildekvalitet fra 10-15 år tilbake der ute.
Men her er en fra i fjor som viser litt av asfalten.

 

Link to comment
Share on other sites

Noen som stiller her til lørdagen?

Selvsagt ligger jeg etter tidskjemaet med reven så det blir tur opp med enten Transit eller Sierra.

Føler ikke noe behov for å røske i spaken med tidsmaskinen fra 80tallet så er det noen som har noe mer egnet rett frem så stiller jeg med kjøreavgiften.
Har heller lyst til å bruke tid på å lære nye kamera, og kanskje få til noe som er verdt å legge ut i etterkant.
Får jeg sitte på et drag, mens du veklser opp gjennom kassa så sier jeg meg fornøyd med det.

Kortversjonen:
Uten rev så får jeg heller spane inn opplegget til neste år.
Her trengs det også deltagelse så det blir økonomi i å arrangere noe til neste år så da slår vi 2 i en smekk.

Så ja du som er klubbmedlem har nå en mulighet til å kjøre, mens Sugardaddy betaler!

Klubbmedlem ja. For her kjører vi familie slik som Toretto gjør. Ellers så huker jeg bare tak i noen Hondafolk.

Er du ikke klubbmedlem så er det bare å ligge på sofaen, og gni seg på pungen. Pungen med de 300kr som er klubbkontingenenten.

Hit me! I tråden eller på PM.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...