Jump to content

Recommended Posts

Posted

https://www.facebook.com/events/486960326127385

Maks 50 stykk. 19 er allerede påmeldt.

Usikker på hvordan formen er før Street legal på Eikås? Da er kanskje dette noe for deg.

Dagali flyplass var i drift 1986-2003.
45 meter bredde og over 1000 meter lang.
Nettside for flyplassen med webkamera: https://www.geilolufthavn.no

200sx-OGN har hatt klubbtreff her hver juli siden tidlig 00 så det ligger mye ustø bildekvalitet fra 10-15 år tilbake der ute.
Men her er en fra i fjor som viser litt av asfalten.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1)

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2)

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Posted

Noen som stiller her til lørdagen?

Selvsagt ligger jeg etter tidskjemaet med reven så det blir tur opp med enten Transit eller Sierra.

Føler ikke noe behov for å røske i spaken med tidsmaskinen fra 80tallet så er det noen som har noe mer egnet rett frem så stiller jeg med kjøreavgiften.
Har heller lyst til å bruke tid på å lære nye kamera, og kanskje få til noe som er verdt å legge ut i etterkant.
Får jeg sitte på et drag, mens du veklser opp gjennom kassa så sier jeg meg fornøyd med det.

Kortversjonen:
Uten rev så får jeg heller spane inn opplegget til neste år.
Her trengs det også deltagelse så det blir økonomi i å arrangere noe til neste år så da slår vi 2 i en smekk.

Så ja du som er klubbmedlem har nå en mulighet til å kjøre, mens Sugardaddy betaler!

Klubbmedlem ja. For her kjører vi familie slik som Toretto gjør. Ellers så huker jeg bare tak i noen Hondafolk.

Er du ikke klubbmedlem så er det bare å ligge på sofaen, og gni seg på pungen. Pungen med de 300kr som er klubbkontingenenten.

Hit me! I tråden eller på PM.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1)

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2)

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

• 2 weeks later...