Jump to content

BCM-B B1265 :24-48


T-K

Recommended Posts

Hei!
Noen Ford Tech guruer her som kan peke meg i rett retning på denne feilkoden?
 

2013 Mustang…..B1265:24-48.    Rear Left turn signal feedback signal stuck high.

Venstre blinklys hyperflasher ( blinker super raskt ), originale LED baklykter med sekvensiell blink. Alle pærer og funksjoner er intakt. Har flyttet alt fra venstre side over på høyre for og eliminere , og der blinker det i normal hastighet.

Har brukt ForScan og fikk opp BCMB B1265:24-48, har slettet koden,men kommer opp igjen. Prøvde resetting av BCMB module men koden henger igjen og venstre side blinker fortsatt alt for hurtig. Jordinger er sjekket.

Må jeg få Ford sin IDS til og flashe BCMB modulen og evt. oppdatere software på modulen, eller må jeg kanskje bytte og programere ny BCMB?…..den modulen ligger bak på høyre side, styrer bl.a baklys, PATS etc.

Link to comment
Share on other sites

Kan nok ikke hjelpe deg men en tanke er at lav batterispenning kan ha forårsaket feilkoden. Noe du kan prøve, uten at jeg vet om det hjelper for denne modulen, er å koble fra batteriet og topplade det. La + og - batterikontaktene være sammenkoblet minimum 15 minutter. Med toppladet batteri igjen tilkoblet så resetter du modulen med Forscan og ser om det hjalp. Dette fungerer på noen moduler, men ikke alle. Vær obs på at å koble sammen batteripolene kan tømme enkelte moduler for info så det beste er å ta ut modulen og finne + og - på den.

Det kan fort være at det er som du skriver at modulen må flashes. Har du vært i kontakt med en forhandler som har levert en del av disse bilene, fks Røhneselmer, Sulland etc i Oslo? Mulig de vet noe. Evt teknisk hos Amcar, de har en del kontakter.

Link to comment
Share on other sites

Gir mening det, den gikk tom for strøm i USA og med nytt batteri under frakt også….hadde flere feilkoder pga dette…low battery voltage.

Enklest og booke en time for reflash og evt software hos Røhne .

 

 

Link to comment
Share on other sites

Lav batterispenning kan gi noen snåle feilkoder som er nesten umulig å få vekk uten å flashe og legge inn på nytt. Feilkoden du oppgir er nesten ikke referert til på google så tydeligvis ikke noe som er vanlig, uansett hvilken Ford det søkes på.

Lykke til og oppdater gjerne om det løser seg eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...