Jump to content

GATEBIL


Guest viko

Recommended Posts

Den hvite rs500 er reg og godkjent for vei

Den lilla m5 til VS er også reg for vei

De andre du nevner vet jeg ikke, men de fleste bilene er faktisk registrert, men av naturlige grunner, så har de ikke skilt på når de er på rudskogen

feil..RS500 til Rolf Klypen er IKKE godkjent for vei... Men det går en annen RS500 (ombygd) som har skilter... Om M5`n til VS er reg for vei er jeg ikke sikker på..

 

Ellers er det vel snart bare Hafsengen som har skilter tror jeg!

 

Nei vel, men den er nå registrert, har ikke tekt til å legge ut reg nr her, men de som har sett det, har sikkert lakt merke til det noe uvanlige reg nr.....

 

LES: Det går 2 -TO- hvite RS500 her, 1 -EN- gatebil, og 1 -EN- racerigga... Den racerigga er det Rolf Klypen som kjører, og den er det IKKE godkjent skilt på..

Men den ANDRE hvite RS500 bilen mener jeg er godkjent og med skilter...

Link to comment
Share on other sites

noen som vet hva som skjedde med den galanten som stod helt intil gjæret på den campingen med senen og alt det greien?

begynte og røyke noe grådig,stod masse folk rundt den og så kom det noen vakter.

89- 2wd cosworth ( 287hk/409 @ 0.9bar )

Link to comment
Share on other sites

sikker på at det va galanten? burna me ein firhjuler oppå en bilhenger der.... var en del som sto å kikka da...

 

klypen sin rs500 er vel ombygd? skal vel normalt sitte på høyre sida når du kjører en rs500.

 

kjenner en som har hatt en jeg og.. men vet ikke hvor den er nå.....

Link to comment
Share on other sites

sikker på at det va galanten? burna me ein firhjuler oppå en bilhenger der.... var en del som sto å kikka da...

 

klypen sin rs500 er vel ombygd? skal vel normalt sitte på høyre sida når du kjører en rs500.

 

kjenner en som har hatt en jeg og.. men vet ikke hvor den er nå.....

 

Klypen sin er original. Det er en banebil, de høyrestyrte bilene tilhører de som ble solgt for gate. Banebilene kunne du få med både høyre og venstre ratt, alt ettersom teamet ville ha det...

Link to comment
Share on other sites

Den hvite rs500 er reg og godkjent for vei

Den lilla m5 til VS er også reg for vei

De andre du nevner vet jeg ikke, men de fleste bilene er faktisk registrert, men av naturlige grunner, så har de ikke skilt på når de er på rudskogen

feil..RS500 til Rolf Klypen er IKKE godkjent for vei... Men det går en annen RS500 (ombygd) som har skilter... Om M5`n til VS er reg for vei er jeg ikke sikker på..

 

Ellers er det vel snart bare Hafsengen som har skilter tror jeg!

 

Nei vel, men den er nå registrert, har ikke tekt til å legge ut reg nr her, men de som har sett det, har sikkert lakt merke til det noe uvanlige reg nr.....

 

LES: Det går 2 -TO- hvite RS500 her, 1 -EN- gatebil, og 1 -EN- racerigga... Den racerigga er det Rolf Klypen som kjører, og den er det IKKE godkjent skilt på..

Men den ANDRE hvite RS500 bilen mener jeg er godkjent og med skilter...

 

Denne du mener?

Cosworthtreff010.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...