Christian S-M Posted May 25 Posted May 25 Heisann jeg har nettopp blitt ny medlem her inne. Så har vært mulig å treffes på noe medlemsmøter å kaffe treff noen plasser ved intresse får det i sommer/høsten.
and Posted May 26 Posted May 26 Velkommen på forumet. Ja det skjer da ting i og rundt Trondheim. Om det er for tidlig å kaste seg rundt til juni og juli så er Nightcruise to Hell 23 august 2025 god nok tid til å gjøre noe sammen. Nightcruise to Hell er noe jeg har som mål å være tilstede på. Bilplaner gikk på trynet i 2024, og i år så skjer Vålertreffet Del 2 samme lørdag. Rekker ikke flise opp Rv3 i løpet av kvelden, men neste år? Vet ikke hvor mange ganger jeg har kjørt reprise på sekundene hvor El Camino kakler forbi med tilbakelente folk på planet. Mer enn jeg vil innrømme. Nightcruise to Hell 2023 finner du i denne tråden https://www.fordclubnorway.no/forum/topic/83246-biltreff-trondheim Neste år 2026 skjer også Agrisjå samme helga! Vålerdatoene er ikke faste da vi får de etter at motorsporten har forsynt seg, og kræsjer det ikke neste år i 2026 så ruller jeg gatelangs i Stjørdal. FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025 FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1). FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025 FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025
Recommended Posts