WingDude Posted 7 hours ago Posted 7 hours ago Har fått en plagsom fusking på ca 4000 omdr på stasjonsvogna. Har litt begrenset med tid å bruke på feilsøking, og håpet noen gjenkjente symptomene. Pluggene er skiftet, uten endring. I det øyeblikket fuskingen inntreffer, flyr turteller opp på max, uten at turtallet går opp. Dette må vel bare bety at problemet er på tennningssiden. Ikke mulig å få et reint pådrag uten at dette inntreffer. Forslag tas imot med stor takk.
grcossie Posted 5 hours ago Posted 5 hours ago Du er her ennå ja, lenge siden jeg har sett noe fra deg. Sjekk veivsensor og faseføler i fordeler, avstand og kontakt særlig på faseføler
Fresh| Posted 3 hours ago Posted 3 hours ago Hei WingDude! Jeg husker jeg opplevde noe liknende på en cossie jeg hadde back in the days. Da var det mye oljesøl og drit på veiakselsensor i front av motor (36/1 triggerhjul) som førte til feilavlesning av motorturtall. Sjekk denne
WingDude Posted 1 hour ago Author Posted 1 hour ago 3 timer siden, skrev grcossie: Du er her ennå ja, lenge siden jeg har sett noe fra deg. Sjekk veivsensor og faseføler i fordeler, avstand og kontakt særlig på faseføler Dukker brått opp igjen nå som jeg har fått meg ordentlig bil igjen 😉 Takk for tips, skal sjekkes snarest 👍 1
Recommended Posts