stein erik Posted Monday at 08:39 PM Posted Monday at 08:39 PM Hei. Lurte på å senke min mondeo stv 2012. kanskje 40mm Noen som har fjærer å foretrekke? Syns også at nærlys er dårlig på disse bilan.
xr4ti Posted yesterday at 06:48 AM Posted yesterday at 06:48 AM Har du bi-xenon på din Mondeo så har Lyshelten.no er meget bra kit Ombyggings kit - Lyshelten.no Jeg har hatt dette i flere år, verdt hver eneste kr. Har ikke hatt mk4 med vanlige lys så det vet jeg ikke noe om. Senk passer Mondeo mk4 fint, om det er veier til det der du bor. Husk at Mondeo er en ganske lav bil og når du i tillegg får 35-40mm senk så subber det fort på dårlig vinterveier/gårdsveier. Er det gode veier, senk i vei. Jeg har stort sett brukt Eibach og har ikke opplevd noe negativt med det og alltid ok ved godkjenning. På den jeg har nå så har jeg ikke senk, helt ok det også, særlig nå på vinteren hvor kommunen skal spare penger på å ikke brøyte før det står side opp og side ned om det i avisa 🤪
stein erik Posted 21 hours ago Author Posted 21 hours ago 10 timer siden, skrev xr4ti: Har du bi-xenon på din Mondeo så har Lyshelten.no er meget bra kit Ombyggings kit - Lyshelten.no Jeg har hatt dette i flere år, verdt hver eneste kr. Har ikke hatt mk4 med vanlige lys så det vet jeg ikke noe om. Senk passer Mondeo mk4 fint, om det er veier til det der du bor. Husk at Mondeo er en ganske lav bil og når du i tillegg får 35-40mm senk så subber det fort på dårlig vinterveier/gårdsveier. Er det gode veier, senk i vei. Jeg har stort sett brukt Eibach og har ikke opplevd noe negativt med det og alltid ok ved godkjenning. På den jeg har nå så har jeg ikke senk, helt ok det også, særlig nå på vinteren hvor kommunen skal spare penger på å ikke brøyte før det står side opp og side ned om det i avisa 🤪 Har xenon i nærlys iallefall. bor i Tromsø,så burde egentlig ha hevet biln. Hehehe . 1
Recommended Posts