Jump to content

bildemodd


Guest isse

Recommended Posts

er det noen som kan ta en kvit sierra sedan cosworth og gjøre følgende: ta vekk listene på dører og skjerm.. har lyst og se korleis bilen blir=)

 

 

på forhånd takk

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing
er det noen som kan ta en kvit sierra sedan cosworth og gjøre følgende: ta vekk listene på dører og skjerm.. har lyst og se korleis bilen blir=)

 

 

på forhånd takk

 

 

Viss noen gidder, sett på RS Diamond Cut felger på en moonstone vingebil til meg?

Link to comment
Share on other sites

Guest Grandis
er det noen som kan ta en kvit sierra sedan cosworth og gjøre følgende: ta vekk listene på dører og skjerm.. har lyst og se korleis bilen blir=)

 

 

på forhånd takk

 

 

har du bildet så kan jeg prøve

Link to comment
Share on other sites

er det noen som kan ta en kvit sierra sedan cosworth og gjøre følgende: ta vekk listene på dører og skjerm.. har lyst og se korleis bilen blir=)

 

 

på forhånd takk

 

 

http://photobucket.com/albums/y65/cossie_4x4/

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Viss noen gidder, sett på RS Diamond Cut felger på en moonstone vingebil til meg?

 

Vipp ut en moonstoneVinge i profil da så skal jeg fikse saken.

*Har ikke Cosbilder på HDen min. Bare FORD*

Link to comment
Share on other sites

hmm tror listene mine ryker===))) siden 2 av listene mine ikkje så flotte og sjå på lenger.. takker så meget for bildene fiesta xr2i

Link to comment
Share on other sites

hmm tror listene mine ryker===)))  siden 2 av listene mine ikkje så flotte og sjå på lenger.. takker så meget for bildene fiesta xr2i

 

 

sjekk att det ikke blir hull i dørene etter listene da!!!!!

det ser du inni døra

 

har dårlig erfaring med d

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Fett bilde bige, men fant ikke så mye Felg her som passet den vinkelen. Kjapt søk på MoonVinge skaffet meg denne. Litt lite og mista mye i felgkrympen.. jaja.

Diamantkutt på Vinge jeg vet ikke helt, men felgglansen synes ikke her så virkeligheten kan være annerledes:

DCutVinge.jpg

PICT0014.JPG

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

har nemlig ett NYTT sett med RS Diamond Cut.. å da tenkte jeg om de kom til å passe på vingebil...

Link to comment
Share on other sites

Så hva synes du da?

De smale eikene strammer opp den runde Sierra3dørkarossen. Ser litt strengt ut/annerledes synes jeg, men så er det jo en RSfelg, og bare det er jo tøft. Compo MO er jo vanlig nå så det vil jo skille seg ut. Bildekvaliteten på denne PS har mattet felgen, men siden du allerede har felgene så er det bare å kjøpe bil så kan vi få noen bilder fra virkeligheten.. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Venter bare på den perfekte bil jeg nå :D Vil prøve å få tak i en noenlunde grei bil til 90-100k.. utollet da selvfølgelig..

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Er mulig jeg kjøper en 3dørs sierra da.. Helt uten rust.. Ikke en bulk.. soltak å greier.. Helt som Cosworth karosseriet, Også bygger opp den. Blir ombygd da :( men, tror det kan være artig å bygge opp en bil på den måten. Også er det jo ikke så dumt viss jeg vraker den bilen på banekjøring eller no sånt da..

Link to comment
Share on other sites

litt dumt er det vel uansett om du vraker en original cossie, eller en ombygd ;) hihi.. huff, grøsser ved tanken jeg..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest Hovden Racing

Ja, det er jo synd å se flere måneders arbeid gå tapt også da. Men bedre enn viss det var en original vingebil.. Liker liksom ikke ombygde biler jeg, men viss jeg bygger den selv så går det greit.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...