Jump to content

lakk farge+kode


Bdt

Recommended Posts

Restaureringer, ombygginger og prosjekter er til for å diskutere og vise fram byggeprosjekter/bil.

 

Kjøpsråd og hjelp hører til i Generell diskusjonavdelingen hvor det finnes flere passende alternativ.

 

Flyttet.

Link to comment
Share on other sites

hmmm titta etter smokestone blue på ford farvene. men eneste som kom fram på pc`en med smokestone navnet var smokestone beige met.lakkode 7148. er jo farger som bare heter smoke eller smoke grå. men regna med at det ikke var disse du leta etter. iallefall smokestone beige er det eneste jeg fant. med tilknytning til smokestone.

Link to comment
Share on other sites

joda. har noen DuPont lakkbøker hjemme. fant dette:

 

Smokestone Mica Met. - K9252, XSC2361CM (VELDIG mørk blå)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

joda. har noen DuPont lakkbøker hjemme. fant dette:

 

Smokestone Mica Met. - K9252, XSC2361CM (VELDIG mørk blå)

 

For og spore av litt, hvor får jeg tak i lakk bøker?

 

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth 90

Får kjøpt hos bokhandleren.Bare si at du skal ha bøker for bilakkerings-faget.Tror det er 2-3 stk ;)

Link to comment
Share on other sites

de vi har hjemme er 3 permer med lakk-prøver til forskjellige bilmerker. hver farge har et lakkeksempel med navn og kode under. og i midten av lakkeksempelet er det et hull, slik at man kan ta ut arket med lakk-eksempelet på og sammenlikne med fargen man har på bilen. disse bøkene var noen som fatter'n fikk hos en billakkerer, siden han skulle ha nye hvert år..

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworth 90

Når jeg tenker meg om så heiv sjefen 6-7 bøker med fargeprøver her om dagen.....****,sikkert mange der ute som kunne ha tenkt seg disse :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...