Jump to content

ladetrykk Wolf


Guest Hovden Racing

Recommended Posts

Guest Hovden Racing

Hvor høyt trykk burde man kjøre på med 4x4 T3 på wolf hjerne, dyser og map?

Og hvor mye effekt blir det ca. med mongoose 3" og green filter??

Link to comment
Share on other sites

selv om stemplene tåler 400 i utgangs punkte så kan de gå til helvette..

du må bare sørge for at bilen får nokk suppe, men går den magert så tar du selv de beste stemplene, bensinen er med på og holde forbrennings tempraturen nede, får den for lite bensin blir forbrennings tempen høyere og du kan ta stempler, uansett om fabrikken sier de tåler 400gamp..

Link to comment
Share on other sites

selv om stemplene tåler 400 i utgangs punkte så kan de gå til helvette..

du må bare sørge for at bilen får nokk suppe, men går den magert så tar du selv de beste stemplene, bensinen er med på og holde forbrennings tempraturen nede, får den for lite bensin blir forbrennings tempen høyere og du kan ta stempler, uansett om fabrikken sier de tåler 400gamp..

 

Vet om en som har bremsa 511hk med 98 og 544 med 102

på org modda stempel, frest ut ventilspor og dreid litt.

7.2: 1 i komp med garanti fra ab

og har nå fått tillatelse til å øke med 100hk forsatt med org. stempel og garanti.... :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Komfort
tåler ikke de stempla 400+ hk a?

 

Jo, med en turbo som er beregnet for 400hk går nok det bra!! men med en t3 turbo som tynes max og samtidig er slitt gir det masse baktrykk og dermed varmgang, og blir det for varmt smelter stemplet uansett type.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...