Jump to content

veeel.... hvordan var treffet?


Robox

Recommended Posts

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest AnDtHo

Var bra treff dette.. Det regna en del, men mye fete biler og jeg fikk endelig prøvd bil på bane.. Jeg kommer nok til å gjøre det igjen.. :D

 

Noen som vet om det var flere 2.0 lat på banen i dag?

Link to comment
Share on other sites

hmm var vel en grå en det. Tracid ell no.. men han fikk jo et møte med murveggen mot depo. STAKKAR.. ellers var det BRA oppmøte. men det sto FEIL PRIS på nettet. kosta jo f... 100 spenn pr pers. legger ved no bilder av 1. kjøringa..

Link to comment
Share on other sites

Guest spartababe

Alt var bra utenom været, og som triggerhappy sa, de andre merkene.. Om man ikke visste at det var ett Ford treff, kunne det vært hva som helst...

 

Men.. Cosworth treffet var helt rått!!!

Jeg fikk sitte på med Homemade her fra forumet :)

Link to comment
Share on other sites

Guest spartababe

Hehe, da jeg skulle betale sa han ene: 100 kr per pers skal jeg ha av deg da.. Jeg bare.. Ehh, det koster 50, det stod det på nettet hvertfall.. Da sa han, at det ikke var de som hadde skrevet prisen? wtf? :blink: Hehe, men de 100 kr var jo verdt det da, så gjorde ingenting igrunn..

 

Synd det ble dritt vær, men shitt au! :P

Link to comment
Share on other sites

Fikk lurt med fatter`n noen runder på banen med Fiestan. Her er en liten in-board film som viser hvordan det gikk. Det var glatt både på vei til treffet (som brutter`n oppdaget) og på banen (som flere oppdaget):ph34r: hehe

Link to comment
Share on other sites

Tok et par bilder jeg også...kult treff, men lit kjipt vær :) Glemte seff. grenseren min med hette og ble stiv som f i nakken.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...