bige Posted August 9, 2005 Posted August 9, 2005 på 4x4 sierra cosw er det en plate under motor som ender opp med og holde støt fangeren fast . Skal det være en slik på vinge bil også ?
rscosworth Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 er det noen plass man får tak i den plata i alu?
bige Posted August 10, 2005 Author Posted August 10, 2005 mitt neste prosjekt er og lage til 4x4 i rust fritt .
WingDude Posted August 10, 2005 Posted August 10, 2005 Selv går jeg for en litt tykk aluminiumsplate, rustrfritt blir sabla tungt bige
bige Posted August 11, 2005 Author Posted August 11, 2005 Selv går jeg for en litt tykk aluminiumsplate, rustrfritt blir sabla tungt bige <{POST_SNAPBACK}>tenkte mere på når du har begynt og skrape den opp . Da bil det "hvite " striper i alu , mens rust fritt kan poleres til speil ...
rscosworth Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 WingDude: skal du få laga opp i alu så sjekk prisen på to stk! vi er sikkert ikke de eneste som er ute etter ei slik ei så plutselig kan det være 5-10 stk som gjerne vil ha ei
Guest Ford Gnomen Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Ville gått for noe hardere enn alu., vertfall hardere enn vanlig dørkplate.Den jeg knekte og sveisa til gikk fort høl på.Men kommer an på bruk og slikt også...
WingDude Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 Nå skal ikke jeg kjøre rallycross i ekstremt ulendt terreng da Dessuten kan jeg speile meg inni bilen bige, gidder ikke legge meg nedunder bilen for det
bige Posted August 12, 2005 Author Posted August 12, 2005 Nå skal ikke jeg kjøre rallycross i ekstremt ulendt terreng da Dessuten kan jeg speile meg inni bilen bige, gidder ikke legge meg nedunder bilen for det <{POST_SNAPBACK}>Det første jeg gjør om morgenen er og gå i garasjen og varm kjøre coswortene , deretter lukker jeg opp panseret og ser ned i motor rommet som speiler seg i den polerte rustfri platen ........å så kvalm jeg er ....
rscosworth Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 ja derunder var det mye metall å sløse polish på
Recommended Posts