bige Posted August 11, 2005 Posted August 11, 2005 skulle gjerne ha freshet opp alu felgene til vinge bilen . Noen i regionen Vestfold ??
bige Posted August 12, 2005 Author Posted August 12, 2005 noe av klarlakken har "løsnet" og merker etter gamle avbalanserings vekter . Ingen hakk eller store ting . Bare kosmetisk ..
xr4ti Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 noe av klarlakken har "løsnet" og merker etter gamle avbalanserings vekter . Ingen hakk eller store ting . Bare kosmetisk ..<{POST_SNAPBACK}>Et forslag, ring til Dekkteam i sandefjord og spør etter Tom. Han vet det meste om sånt.
WingDude Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 Tom kjenner jeg ja, ingen tvil om at han sikkert har no tips Personlig ville jeg gått for glassblåsing og "full pakke", men du synes kanskje det blir for drøyt bige ?
bige Posted August 12, 2005 Author Posted August 12, 2005 andre reagerte når jeg ønsket og polere rustfri til speil under motoren . Men min lille tilfredstillelse var ingen hadde gjort dette før MEG (legg merke til store bokstaver ) ...
cossie_storm Posted August 12, 2005 Posted August 12, 2005 er det gjort nå? bilde.r.. Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
bige Posted August 13, 2005 Author Posted August 13, 2005 er det gjort nå? bilde.r.. <{POST_SNAPBACK}>ble ikke helt fornøyd , må gjøre det om igjen .
Recommended Posts