Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hva ligger den orginale lade sperra på??

Prøvde akkurat og skru opp trykket litt... fikk 0,7-0,8 bar...

Vet ikke om den er chippa...

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

Da burde de være chip på den da.... merker man at den sperrer på noen måte eller..

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

er tenninga som slutter når du overgår 0,7-0,8 bar, du kan jo altids trekke av slangen på amal ventilen å da får du lada max, men er meget sannsynlig at du kommer til å skjære dritt`n da :lol:

vertfall visst du kjører med d slik i lengden, du tar topp pakning vertfall..

Posted

har gruppe a toppakning.... :P

kjente at den drog dårligere når den kom over 0,8..

kan de være dumpen som er litt slakk?? kjører jo 0,6 til vanlig

0,9-1,0bar nå.. :P må vell skru den ned igjen til 0,6, er vel ikke så sunt i lengda de der :)

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

1bar er max hva jeg hadde kjørt på vertfall... skall du mye over en bar så bør du ha større intercooler,kvassere cam er igrunn en bra innvestering å...

Posted

har skrudd ned igjen nå... :P

de er kvassere cam på den... kent cam...

må nok få tak i en ny intercooler og, men de får bli med tida... :)

Er nok av andre ting å fikse på :P

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

garret t34... :P vet ikke åssen actuator som står på... står de på actuatoren eller??

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Guest dadda rst
Posted

jeg kjører 1,5 bar uten problem jeg.men det er vel egentli ikkje å anbefale da.men med tillegs sprut så går d det.

Posted

Hva har du gjort med bilen da???? utenom tilleggsspruten...

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Guest dadda rst
Posted

ja me original stempla ja :D turbon er snart klar for bytte no..he he arti fordi.

Posted

jeg kjørte med std ke-jet, t34 og 1.35 bar og dette endte med 2 brente stempler, brent toppakning og sår i toppen...

 

morro så lenge det varte, men ***** så mye lag det var med t34'n...

 

ellers skal ladetrykksperra sperre på 0.72 bar, men den tillater høyere trykk i opptill 3 sekunder, før den kutter tenninga...

mener også bestemt at trykksperra ble heiset litt på 90'spec-bilene, men er ikke helt sikker...

Cosworth!

Posted

88spec(86-89mod) ladet 0.5bar originalt, mens 90spec modellen ladet 0.7bar originalt. Hva ladetrykksperren var vet jeg ikke...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...