Jump to content

14"eller15" alu felger


Guest mr_doodee

Recommended Posts

Guest mr_doodee

hei!

ønsker å kjøpe 14"eller 15" alu felger til min ford sierra 4x108 boltsirkel...

skal ha de til vinterdekk, så de trenger isje være så fine...

 

så helst uten dekk... men kan være me utslitte dekk...

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
prøv ønskes kjøpt forumet. ;) har 3 sierra cosworth 4x4 felger, med sletne dekk.. bud??

 

****, stod nettopp opp:P ser litt skjeivt forsatt...:P

 

bare 3:P neij eg vetsje eg.. hva ønsker du deg for de?

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee

de var jo ganske grei.. men du bor vell langt i fra meg? hva er pris antydningen på de da?

 

eg spør, for eg aner isje hva felger er verdt...

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
har 4 14" orginale RS-felger til salgs...

Litt småskader på de men selges for 400 + frakt

 

det var jo ganske fin sum for lommeboken min... skal ha de som vinterfelger, så småskader gjør isje noe...

 

hvor bor du?

bilde hadde vært fint!

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee

du har ikke noen idè om hvordan vi kunne fått de til bergen da? du har ikke noen bekjentskaper innen transportfirmaer?

noe idè om hva det koster å sende me posten?

hvor slitt er dekkene? ikke lovlige?

 

likte faktisk de felgene ganske godt!

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
de var jo ganske grei.. men du bor vell langt i fra meg? hva er pris antydningen på de da?

 

eg spør, for eg aner isje hva felger er verdt...

Bor i Kongsberg, Buskerud fylke. Felgene er hele og fine, trenger bare en god vask. Aner ikke hva slikt kan være verdt jeg heller, men en 1000 lapp da?

 

du har ikke noen idè om hvordan vi kunne fått de til bergen da? du har ikke noen bekjentskaper innen transportfirmaer?

noe idè om hva det koster å sende me posten?

hvor slitt er dekkene? ikke lovlige?

 

likte faktisk de felgene ganske godt!

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Sommerdekka som sitter på er nok så slitte at dem ikke er lovlige nei. Har ingen bekjente innen transport desverre. Kunne jo hørt med Posten hvor mye de skulle hatt for å sendt dem. Tviler på at det blir billig men... :(

 

kan du ikke høre me posten da?.. så gir du en lyd! har jo norcargo og tollpost også..

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Sommerdekka som sitter på er nok så slitte at dem ikke er lovlige nei. Har ingen bekjente innen transport desverre. Kunne jo hørt med Posten hvor mye de skulle hatt for å sendt dem. Tviler på at det blir billig men... :(

Trenger 15 tommere til sierran jeg også.. Har vinterdekk liggender her, men de er på 4x100 bolt felger og passer ikke.. Var det 1000,- du skulle ha for alle fire? Kan du sende med en mail på andtho(at)teamsideways.com?

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Sommerdekka som sitter på er nok så slitte at dem ikke er lovlige nei. Har ingen bekjente innen transport desverre. Kunne jo hørt med Posten hvor mye de skulle hatt for å sendt dem. Tviler på at det blir billig men... :(

Trenger 15 tommere til sierran jeg også.. Har vinterdekk liggender her, men de er på 4x100 bolt felger og passer ikke.. Var det 1000,- du skulle ha for alle fire? Kan du sende med en mail på andtho(at)teamsideways.com?

 

gidd å ta tråden min da, no er det faktisk eg som holder på å kjøpe de felgene

Link to comment
Share on other sites

Guest AnDtHo
Sommerdekka som sitter på er nok så slitte at dem ikke er lovlige nei. Har ingen bekjente innen transport desverre. Kunne jo hørt med Posten hvor mye de skulle hatt for å sendt dem. Tviler på at det blir billig men... :(

Trenger 15 tommere til sierran jeg også.. Har vinterdekk liggender her, men de er på 4x100 bolt felger og passer ikke.. Var det 1000,- du skulle ha for alle fire? Kan du sende med en mail på andtho(at)teamsideways.com?

 

gidd å ta tråden min da, no er det faktisk eg som holder på å kjøpe de felgene

For all del.. Ta dem.. Hvis ikke så kan det hende jeg trenger dem.. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...