Guest btl Posted August 27, 2005 Posted August 27, 2005 som overskrift sier.. Passer en sierra mk1 fanger på en sierra mk2?
Peet Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 bak gjør d ikke.. eller festene passer ikke.. størrelse og form passer.. foran e eg litt usikker..
RHeskja Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 combi passer bakfangerene overens. men fra combi til sedan er de verre... er samme bredde framme så du må bare mikse litt me festene så passer fangerene... blinklysa må modifiseres.
D.Toft Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 har sett en sierra mk2 med mk1 frontfanger.. syns ikke det var fint, men den passet.. bak er som dem sier, fra combi til combi skal gå greit, men ikke sedan da den er litt kortere enn combi..
Cossi2wd Posted August 28, 2005 Posted August 28, 2005 hmmm `? Vil ikke sedanfangeren stikke lenger inn mot hjulet da ??? Trur d asse www.frodeholte.com
Guest clapton Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 hmmm `? Vil ikke sedanfangeren stikke lenger inn mot hjulet da ??? Trur d asse<{POST_SNAPBACK}> stikker ikke lengere frem.passer med festene osv, man den blir stikkende mye lengere ut bak.. ser helt for ****** ut
Slideways Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Qvarnis kjørte med rs500 frontfanger på sedanen sin... Men det var nok ikke bolt on nei.
Guest Excaliburzz Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 bak er som dem sier, fra combi til combi skal gå greit, men ikke sedan da den er litt kortere enn combi..<{POST_SNAPBACK}> Det er ikke samme innfestinga på fangerne bak på Mk1 og Mk2 Coupè.Så det går nok ikke uten modding.
RHeskja Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 da må du jaggu fortelle meg hva som er forsjellen... har hatt 15sierraer å enda ikke sett noe forsjell..! fortell?
Guest Excaliburzz Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 da må du jaggu fortelle meg hva som er forsjellen... har hatt 15sierraer å enda ikke sett noe forsjell..! fortell?<{POST_SNAPBACK}> Jeg hadde nettopp en Mk2 bakfanger med kun to festeskruer bak, mens på min Mk1 er det 4 festeskruer. Derfor passer de ikke overens...
Guest No^Fear_ Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 går jo å eventuelt bytte om på festene da..
Recommended Posts