Jump to content

hvite blinkers.

Recommended Posts

Posted

har hvite blinkers på sierran min forran, men inni de så er det oransj farga glass rundt lys pæra, går det ann å få ut det oransje?

Posted
har hvite blinkers på sierran min forran, men inni de så er det oransj farga glass rundt lys pæra, går det ann å få ut det oransje?

det gjør det, jeg og en kompis gjorde det på hans. tok skrutrekker'n og slo dem i fille(så de knuste) og dro restene :P ut igjennom pærehullet...

det lønner seg å sette inn en farget pære som skifter til oransje når du skal ha den inn...det blir dritfett :)

* Ford Focus TDci -06' påkostet mer enn hva som er "normal" psykologisk adferd...

Guest mazdafun
Posted

på mine satt det en slags netting både på innsiden og utsiden av det oransje glasset, og den oransje kuppelen var så myk så den sprakk ikke.. :(

Posted

du kan bruge en dremel eller en anden minisliber og skære den fri i kanten, og så knuse den og tag den ud igennem pære hullet. ellers så er jeg ikke sikker på man kan men det virker på forlygter. tag dit blinklys og smid den i ovnen. og bag den forsigtigt til limen løsner sig i, så tager du glasset af og fjerner kublen. og varmer den op igen og sætter glasset på igen.. jeg ved ikke om det virker så vær forsiktig. men det virker fint med forlygter.

Posted

selges på www.veng.no

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

eller på biltema, kjøpte mine derfra, eneste er at sideblinklysa må modifiseres litt..

Posted

mkay... tester den "slå i filler" metoden etter på jeg.. hehe takker for svar