Jump to content

skiltplate


Guest mr_doodee

Recommended Posts

Guest mr_doodee

hei!

jeg har kjøpt meg en skiltplate, har ikke fått tid å montert den enda, bare prøve monterte den, men det virker som om den er 1 cm for lang... skal den bakom lyktene lr noe, for den stikker litt oppom lyktene, ca hal cm på hver side... er det laget fester som denne skal inn i, lr må eg borre selv?

 

så tanken er om det kanskje er en cupe plate eg har fått? noen som har målene på en sedan og cupe plate?

 

bil: sierra sedan

 

håper noen kan hjelpe meg!

 

mvh Roger

Link to comment
Share on other sites

hvis det er noen "innhukk" som gjør at platen er lengre, så skal du nok kanskje skru av lyktene først, og feste den bak disse kanskje.. vet ikke helt jeg, men det kan jo tyde på det. hvis ikke har du nok fått feil. har du kjøpt fra ford, eller brukt?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

begge platene er like lange, men den som er til sedan går liksom ned i nerkant for å dekke opp hele tommerommet og plata skal ligge litt oppå lyktene. hvis du ikke har høl til plata så må du bore opp tar ikke lange tiden.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
hvis det er noen "innhukk" som gjør at platen er lengre, så skal du nok kanskje skru av lyktene først, og feste den bak disse kanskje.. vet ikke helt jeg, men det kan jo tyde på det. hvis ikke har du nok fått feil. har du kjøpt fra ford, eller brukt?

 

kjøpte brukt eg,. han mente den var til sedan...

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
dem 4 skruene må borres om du ikke har hull. skal gjøre det på min når eg får fatt i muttere til dem, er jo mongo gjenger der

er det?

da må eg også ha tak i mutrer, du vil isje kjøpe til meg også når du får tak i? så bare overfører eg noen kroner te deg, så hiver du de i en konvolutt og sender til meg?

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
på min er det grove gjenger ihvertfall. skel se etter muttere på fredag.. da er eg hjemme igjen.. skal se hvor mangen det er mulig å få fatt i.. kommer med nærmere opplysninger til helgen

 

flott det du!

skal sjekke hva gjenger eg har en dag, så kan vi sammenligne, men du har vell kanksje ikke gjengelære tilgjengelig?

Link to comment
Share on other sites

jeg tror faktisk at mutterne fra baklyktene er samme type når jeg tenker meg om. bare til en opplysning

Edited by LordSnick

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
jeg tror faktisk at mutterne fra baklyktene er samme type når jeg tenker meg om. bare til en opplysning

 

 

ikke på min :huh: :huh:

 

mr_doodee   Postert 4.09.2005 - 22:05

  

QUOTE(Combatkit @ 4.09.2005 - 21:24)

bak på min står det "D 07 LA"

*

 

 

 

står det samme på min også

da er det til sedan ;)

det ser ikke sånn ut!

for eg har isje den nedgangen liksom... min er flat både oppe og nede....?

 

Roger

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...