Jump to content

Intresse ?


Guest xsiv

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Beklager for dårlig respons fra min side, men jobben har krevd sitt, men jeg har nå blitt sykmeldt for en god god god stund..

 

Driver på og pusser til formen av leppen, og midtkonsollen er en del arbeid som står igjen på.

 

Har også komt over en drøss med laguna lepper som kan tilpasses og gjøres klar for rst`er og andre mk4.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex_86

leppe høres bja ut;-) ikke være negativ nå folkens... altid noen som skal være negative til andres ideer. jeg skal ha en leppe hvis det blir noe av!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)=)=)=)=)=) Supert xsiv=)

 

hmm... tror jeg skal leke med glasfiber selv jeg... til sterioen... er det noen ny begynner kit et sted til salgs eller?

Link to comment
Share on other sites

vell, gikk på en smell her om dagen, fikk en kompis til og hjelpe meg ettersom jeg har blitt sykmeldt og går bare og vimser.

 

skulle til og ta første støypen, så glemte han og vokse den skikkelig, og vips der var den forma ødelagt, men har begynnt på en ny en nå.

 

Laguna leppen skrur du fast, eller limer den fast, enten eller. jeg lurer på om jeg skal lage lippen litt lengre, slik den kommer lavere, da slipper jo mann igrunn laguna leppen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...