Jump to content

Krona

Gjest
  • Posts

    1231
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Krona

  1. Den grå må desverre rustsveises endel i gulvet før den er klar for veien igjen, så får ha den røde en stund til. Men etterhvert blir det nok til det ja. Takker Du er nok inne på noe der Jeg tenkte at det skulle bli fint med litt ekstra god plass i garasjen nå, men når denne dukka opp var den tanken borte
  2. Takk for det Bortsett fra rustfri eksos og dumpventil er denne helt orginal
  3. Enda en Ford inn i samlinga 87 RS Turbo.
  4. Jeg har en Cosworth bensintank fra sedan, men det er desverre et lite rusthull på den store slangestussen som går til bensinpumpa. Fullt mulig å fikse.
  5. Ønsker å kjøpe dørtrekk til Escort Mk4 XR3i og RS Turbo uten hull til vindussveiv. Til venstre side, men kan kjøpe to.
  6. Dekkdimensjonen skal være fin til Sierra den. Tipper der er felgene dine som har alt for lavt innpress.
  7. Opp
  8. Opp
  9. Opp
  10. Glassfibervinge selges 400kr RS Turbo panser 500kr Ligger i Holmestrand i Vestfold 98803350
  11. Fin Cosworth! Savner den allerede... Mustangen ser veldig bra ut også
  12. http://www.motomobil.com
  13. SOLGT
  14. Noen som viste at det var løse innsatser i disse? Jeg viste det ikke Bilstein til Cosworth 4x4.
  15. Jeg pønska på dette en gang for lenge siden da jeg skulle ha i et XR3i instrument i Escort Expressen min. Mener da at jeg kom frem til at det ikke gikk uten å modifisere kabelmatta bak på XR3i instrumentet. Det var noen punkter på lampene og målere som hadde felles strøm på det ene instrumentet som var koblet sammen med andre ting på det andre instrumentet. Kom hvertfal frem til at det ikke BARE var å bytte om ledninger for å få det til å funke, så jeg ga f...
  16. Dempere er kjøpt Men trenger et par calipere foran i god stand til Cosworth 4x4 Gjerne i nærheten av Vestfold Send meg en PM, evt 98803350
  17. 250?
  18. Jeg vil tippe du har rubba og polert bort fargeforskjellen som var blitt i lakken etter klistremerkene? Ser bra ut
  19. Tipper på denna? Bilde er fra den stod til salgs på Ford kjøp/salg på Face
  20. På det siste bildet ser det ut som du har en slags spacer mellom radiator og vifteramma. Jeg har ikke sett en sånn før. Har ikke sånn på min hvertfall. Kan den tas av? I tilegg er kanskje aluradiatoren tykkere en den orginale?
  21. Vurderer å selge Cosworthen min etter mange års følge. Hel og pen bil som ser ganske bra ut. Bilen er godkjent ombygget til 4x4 Cosworth av meg i 2009, men går med 2wd DOHC kasse nå. (har alle deler for å bygge tilbake) Den er også godkjent med 17" hjul og Bilstein/Eibach senkesett. Blueflame rustfri eksos OMP stabstag foran Samco boostslanger KN innsatsfilter Auto Specialist oilbreather Vibratec motorfester EBC skiver og yellowstuff klosser rundt om 17" felger med bra dekk Ellers orginal rundt om, også i motorrom. Orginal dyser og chip, kjører 0,9 i trykk. Årsavgift er betalt, men skulle vært på EU! Står 4x4 stoffinteriør i den nå med dårlig førersete, men kan evt selges med skinninteriør. Minus er at motor lekker ut litt olje, det er begynt å komme litt rust her og der og venstre demper foran slår litt. EDIT: Da har jeg byttet toppdekselpakning som var årsaken til den største lekkasjen. Svetter fortsatt litt ellers rundt om da. Har også byttet innsats i venstre fremdemper da den viste seg å være gåen. Pris: 75000 Bilen står i Holmestrand
  22. Gratulerer med dagen Ford-folk! Photobucket funker vel fint selv om du er gjest?
  23. Har hørt at linsene blir gule pga av at man ikke bruker Ford sine orginalpærer.. Andre pærer gir feil lys som gjør dem gule. Går det ann?
  24. Jeg har en M44
×
×
  • Create New...