-
Posts
1231 -
Joined
-
Last visited
Content Type
Profiles
Forums
Events
Downloads
Everything posted by Krona
-
Sedan Cosworth frontfanger i god stand 2000kr Sedan Cosworth sideskjørt inkl uorg jekkelokk 800kr 4x4 bunnpanne 1000kr Ny venstre kanal til 4-dørs Sierra 300kr Orginal intercooler Sierra Cosworth 4x4 700kr Girkassetravers Cosworth 4x4 250kr Bakre mellomaksel Sierra Cosworth 4x4 500kr Har en ekstra aksel som går igjennom bunnpanna, inkl. lokk og speedodrev 200kr Rustfrie dører fra sedan Cosworth i god stand. (Ebony black). Komplette, utenom dørtrekk og låskasse. 400kr stk eller 1200kr for alle 4 2wd sedan Cosworth stoff dørtrekk (med høyttalerhull) 800kr Teppe og skumisolasjonsmatte som ligger under teppet i bagasjen på sedan Cosworth 150kr Smale frontlykter til Mk1 Sierra 800kr Orginalsota baklamper til Mk2 kombi/kupe 300kr for begge Flere sett frontlamper til Mk2 Sierra 150kr stk 2wd Sierra DOHC girkasser (har 3stk) 500kr stk 2wd Sierra DOHC girkassetravers 150kr Sierra RS sideskjørt Mk2 800kr Bensinlokk Mk2 Sierra (har begge typene) Nye bremseskiver foran til standard Sierra Vindavisere fra 3-dørs mk2 Sierra (mulig de passer på mk1 også) 300kr Sierra 4x4 servotannstang (ikke Cosworth) 400kr Tenningsmodul Sierra 100kr Grillist Sierra 150kr Dynamo Sierra DOHC 200kr Sierra IS luftmengdemåler 100kr Låskasser Sierra 2 med sentrallås til førerdør 150kr stk Låskasser Sierra til førerdør, passasjerdør og høyre bakdør uten sentrallås 100kr stk Speil til Sierra 2 el uten speil og 2 manuell 100kr stk Rattstammedeksler Sierra 1990-1993 100kr ++ kassevis med smådeler. Bare å spørre. Alt ligger i Holmestrand
-
Oppdatert min forrige post med hele brosjyra Står litt mere om de forskjellige oppgraderingene for de som er stø i tysk
-
Jeg har et sett. Ser slik ut på sedan Skal egentlig være grå/sølv da
-
Hver sin smak Husk på at du kan gå maks 5% + - ut fra orginal rulleomkrets hvis du har tenkt å holde det lovlig da
-
Er tøff og gjennomført denna Har sett den tilsalgs et par ganger tidligere også. Med motor i Mai 2012: http://www.autodb.no/bil/view/1457290 Uten motor i Januar 2013: http://www.autodb.no/bil/view/1537739
-
Diameter på Scorpio Cosworth V6 BOA 2wd bremseskiver
Krona replied to Fredrik92's topic in Generell bilprat
Stemmer det Ser ut som samme som 2wd Cosworth, bare med 5 bolt. -
Diameter på Scorpio Cosworth V6 BOA 2wd bremseskiver
Krona replied to Fredrik92's topic in Generell bilprat
Skal være rundt 278mm om webkatalogen til Mekonomen stemmer -
Så en på Ford kjøp/salg gruppa på FB som skulle selge 2.8 motor i deler. https://www.facebook.com/groups/fordkjopsalg/permalink/451242501618210/
-
Hvilke 2 pakninger? Aldri skrudd på 2wd. Pickuprøret får jeg måle når jeg setter det sammen, om det ikke er noen som vet sikkert? Travers hadde vært greit å vite om passa. Ingen som har prøvd 2wd motor mot 4x4 travers her? Edit: OM jeg må bytte til 2wd travers så må jeg vel bytte resten av forstillinga til 2wd også eller? bærearmer, nav, fjørbein, stabstag og tannstang..?
-
Jeg har bygget om min Sierra Cosworth 4x4 til 2wd med 2wd DOHC kasse, fjerna frontdiff, drivaksler og modifisert 4x4 bunnpanne for plass til starteren. Skal ha ut motor snart og lurer da på å sette på ei 2wd bunnpanne. Passer den rett på 4x4 motor og kan jeg fortsatt bruke 4x4 forstillingstraversen?
-
Du vipper ut den knappen i toppen med en flattrekker inn i sprekken der. Er klips der. Under der finner du to stjerneskruer. Da får du av hele plasten.
-
Et par her feks: http://www.ebay.co.uk/itm/2-75-to-3-Turbo-Silicone-Straight-Coupler-Hose-Reducer-Blue-/400479365481?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d3e6e2969 http://www.ebay.co.uk/itm/BLACK-Silicone-Hose-76mm-to-70mm-Reducer-Silicon-3-2-75-/300798856769?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4609024e41
-
Orginale 1000metere fra Escort XR3i / RST eller Fiesta
Krona replied to Krona's topic in Deler kjøpes
Bump. Er fortsatt interessert i sånne. Må være typen på bildet! -
Ford Sierra sedan 1991mod selges. Jeg legger ut denne bilen tilsalgs for en kompis. Her er hans beskrivelse: Selger min sporty Sierra med tungt hjerte, har hatt den i mange år og gjort mye med den, men nå må den gå pga andre prioriteringer. Jeg er eier nr 3 på denne bilen, så den er vel holdt vil jeg si, ikke ødelagt / rånet opp. Den er bygd om fra 2 l DOHC til IS, og har fungert problemfritt etter dette. Har blant annet kjørt til Nurburgring med den, kjørt på banen med den og tilbake uten problemer sommeren 2011. Litt om bilen: Hispec 4 stempla calipere forran med 285 skiver. Blanding av røde og gule foringer i understell. Kort styring. 3,92 utveksling med diffbrems og skiver. Gaz coilovers. Fjørbeinstag bak. Escort Cosworth fremstoler uten hull. Sierra Cosworth 4x4 dørtrekk og bakseter, sort gulvteppe. Cosworth sideskjørter. Simons "effektanlegg" Grenrør 4-2-1. Nyoverhalt topp, gått ca 100 mil etter dette. Stålomspunne bremseslanger forran. Ny kam, vippearmer og fjører Kent FR 34. Nytt Kent kamhjul. Nye plugger og olje. Kjøle vifte fra DOHC. Sierra IS ratt og instrument med turteller som fungerer. Sorte vinduspakninger i dører og lister. Byttet av slitedeler det siste året: Skiver og klosser rund baut. Endeledd og bærearm v.s Nye bremserør fra front og til bak. Det som er negativt med bilen er: *Den bak stillinga jeg satte på fra 4x4 DOHC synger litt samt at det er slakk i drivakslene (har 2 stk jeg kjøpte fra Evenrud som følger med) *Det er noe rust på hjulbuene bak, samt noe steinsprut. *Låsesylinderen til fører døra er noe slitt. *Må på forstillingskontroll, da spissingen er feil. *Liten eksoslekasje i skjøt fra grenrør til eksos under bilen. *Falsen på bensintanken har begynt å ruste så det lukter bensin under når det er full tank (ingen merker på bakken eller på siste EU) *Ingen tut i bilen pga IS ratt. Bilen er ikke ny så det er noen små små parkeringsbulker og stein sprut. Men den ser hel og fin ut. Selger ikke bilen for under 18000kr og da betaler jeg vei avgiften. Tar av skiltene på den neste uke. Bilen er EU godkjent til August. Bilen kan beskues ved Gardermoen. Mvh Kåre Andreas
-
91 Sierra 2.0 CLX er vel med DOHC motor så da får du eksos ned på andre sida av motor enn det Cosworth har. Passer ikke uten modifikasjoner nei..
-
Hvilken tenker du på da??
-
Ford escort mk4 deler og rs turbo deler selges billig billig
Krona replied to ford87's topic in Deler selges
Jaja, men du bor jo så langt unna og blir fort dyrt og sende med Posten.. Hvertfall blokka.. Du får si fra om du eller noen du kjenner skal i retning Vestfold da -
Jeg var forbi der den dagen, men min er flint grå da.. Aha Viste ikke at han hadde kjøpt en sånn..
-
4x4 hadde også disse frem til 1992
-
Chip ramme??
