Da tenkte jeg at vi skulle dra igang med et nytt medlemstreff med gocart kjøring om det er noen interesse for det? Jeg vet det er litt kort varsel, men har hatt mye å stri med hele uka desverre. Men kommer det noen, så er jeg klar ihvertfall. Her er alle velkomne til et lite men hyggelig treff enten du er medlem eller om du er en som lurer på å melde seg inn i klubben og ta del i våre måntlige treff. Det er en fin anledning å bli kjent med andre med felles interesse det kan jo være en god måte for "ukjente" og ta del i noe vi i klubben pleier å arrangere som kansje til og med fører til at flere melder seg inn. Her finner du ut hvor Laserx ligger: http://www.lazerx.no/public.aspx?pageid=5121 Vi fortsetter vel "tradisjonen" med litt mat og sladder etter kjøringa, så kan vi jo ta en liten kjøretur å stoppe et annet sted etterpå å få seg noe å bite i om det blir aktuellt. Sist spiste vi i 1.etg på gocart senteret og det fungerte jo greit egentlig. Nytt for denne gangen er at vi snakka om å få til en Cup så vi får litt mere konkuranse over det hele, så dette skal gjennomføres. Det er vel ikke så mye premie å vinne, men det er vel premie nok å kunne skryte av seier over de andre