Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nå har jeg fått lina opp snurrebassene mine :P :P

 

Driver og bytter motor i rs turboen min nå og lurter litt på åssen turbo jeg skal bruke..

Den ene er en orginal rst t3, den andre er en t3 fra en sierra tror jeg, og den tredje skal være en t34...

Hvilken av disse egner seg best på rs turboen.. tenker på respons( veit at t34'n lagger no ******) masse trykk dem takler og sånn...

Noen som har erfaring med t34 og t3 fra sierra???

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

Olek bruker T3 fra Cosworth 2wd og motoren hans har massiv kraft på toppen, men ikke like sterk i bunn. Skal du ha mer krefter i bunn er en T3 fra RST best. Glem T34.

x - RS Turbo S2

Posted

Kanskje jeg skulle bruke t3 fra sierra'n... Må lage en 90graders bøy da ned til eksosen... Har ett par i reserve da, viss de skulle gå til helvete... :P

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

pris på T34'n da??? hehe

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Posted

kan anbefalle sierra cos t3 ja...lagger litt, men ikke plagsomt og man blir belønnet med mye effekt på toppen....

Cosworth!

Posted

Dersom savnet etter bunndrag blir for stort og man vil knuse gearkasser så kan man sette det originale A/R 0.36 turbinhuset fra RST på Cosworthturboen. Det går absolutt helt fint, (i alle fall om man har original eller "vanlig" RST trimkam, men selvsagt mister man toppeffekt med dette mindre turbinhuset.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted
Nå har jeg fått lina opp snurrebassene mine :P  :P

 

Driver og bytter motor i rs turboen min nå og lurter litt på åssen turbo jeg skal bruke..

Den ene er en orginal rst t3, den andre er en t3 fra en sierra tror jeg, og den tredje skal være en t34...

Hvilken av disse egner seg best på rs turboen.. tenker på respons( veit at t34'n lagger no ******) masse trykk dem takler og sånn...

Noen som har erfaring med t34 og t3 fra sierra???

 

 

De 3 turboene på bildet er alle T3.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Posted

Den ene skulle være t34.. er ikke sikker jeg..

Den til venstre var de vel, den er mye større

innvendig enn de to andre...

Pris??? må nok tenke litt på den du

 

Olek: har du laget en 90grader på turboen eller, åssen har du fått til de??

Noen tips??

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted
Den ene skulle være t34.. er ikke sikker jeg..

Den til venstre var de vel, den er mye større

innvendig enn de to andre...

 

 

Skal jeg tippe, så har du 4x4 t3 turbo til venstre, org rst i midten og en 2wd til høyre.

Ingen T35 der iaf.

Posted
Skal jeg tippe, så har du 4x4 t3 turbo til venstre, org rst i midten og en 2wd til høyre.

Ingen T35 der iaf.

 

Mulig de.. Trodde de var samme turbo på bade 2wd og 4x4 jeg. <_<

T34 ikke t35

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Posted

Forklar meg forskjellen mellom t34 og t35 du da.

 

 

 

 

 

Kjært barn har mange navn. ;)

 

Og det er forskjell på 4x4 og 2wd turbo.

Posted
Forklar meg forskjellen mellom t34 og t35 du da.

 

 

 

 

 

Kjært barn har mange navn.  ;)

 

Og det er forskjell på 4x4 og 2wd turbo.

 

Hmmm... Er de samme turboen de da <_<

Da lærte jeg noe i dag og :P

Ford Escort RS Cosworth 92'

Nissan Skyline R32 GT-R V-specII

Ford Escort Rs Turbo 86' "død"

Ford Scorpio 2.5 TD 90' "spiker"

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...