Jump to content

Bilen min


Fresh|

Recommended Posts

Nå har jeg endelig fått lagt inn bilder av min 1983 XR4i. Det har tatt meg lang tid å få skilter på den, mye som har måttet repareres i tillegg til motorbytte til 2,9i.

Håper bilen faller i smak her på Forumet:)post-7196-0-41121800-1446481034_thumb.jpgpost-5767-0-97095900-1446588677_thumb.pngpost-7196-0-41412400-1447016373_thumb.jpgpost-6277-0-40305700-1447519801_thumb.jpgmsg-5235-0-99992200-1448380192_thumb.png

Edited by Fresh|
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jepp, storfornøyd. Har måttet banke opp litt på den ene hjulbua foran for at den ikke skal subbe i dumper og slikt. Men litt subbing må kanskje tillate med 215 dekk:)

Edited by Fresh|
Link to comment
Share on other sites

Guest viggbott

j.... fin bil carlos flink han andre mekanikeren som var med og bygde om:D hehe slike felger vil jeg ha på min xr4i også....

Link to comment
Share on other sites

NO Fear: Er det Fredrik Dahl eller Frank A Lorentzen som er kompisen din?

Om det er Fredrik så kan jeg hilse og si at det ikke er hans fortjeneste at bilen endelig fikk skilter. Har aldri måttet slite så mye for å få ei salgsmelding.

Link to comment
Share on other sites

No fear; mye som måtte til for å få den eu godkjent, bl.a defekte horn, rust, eksospotter som var tatt ut innmaten av, innre og ytre endeledd, bærearmer, oljelekasje på gamle 2,8 motoren. ++++++, men nå er den i orden, godkjent senket og godkjent motorbytte. Gule foringer i hele forstillinga nå oxo:)

 

Men Fredrik ja, litt av en skrue. Veldig hjelpsom med å få bilen ned hit til Buskerud, men så fort det var snakk om salgsmelding fikk jeg ikke lenger tak i gutten.

 

Heldigvis er alt i orden nå.

 

 

SierraXr4i; ja jeg syns jo den har blitt fin nå, og den skal bli tatt godt vare på nettopp pga det er få igjen. Spesielt 1983 modellen.

 

Hyggelig at så mange liker den:)

Link to comment
Share on other sites

Guest No^Fear_

var nå egentli jeg som ordan frakt nedover me våres firma..vet d va litt å få orden på der ja..har mekka litt på den bilen selv..fiksa rusten i setefestene?

 

legger ut ett bilde av den å gammle sierra,en min..

Link to comment
Share on other sites

Den XR4i'n så svært strøken ut Fresh|! :D Har hatt lyst på en XR4i selv i lengre tid, men har dessverre dårlig med plass. Kanskje en dag.....

 

Foreslår hvite blinklys i fangeren....det gjør seg.

Edited by HUGO
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...