Jump to content

Fiesta xr2

Recommended Posts

• Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest pisko
Posted

Synest personlig hvite felger er mega rått te den fargen der, men funker meget bra det du har fått deg der.

Har selv bestilt mondeo estate vinge te fiestan min, tar jo evig heter.

Skal ha cosworth front og, men den var svindyr.

5000 Store gronker hos AST. Huff, svir i penge-pungen!! :ph34r:

Må jo skaffe deg et stort Rockford Fosgate stereo som står i stil til skiltet ditt RF,

hadde vært dritkult.

Guest Ronnie
Posted

Ja. baklykter, sideblink og senkesett er bestillt. Tar LITT tid kan du si...

Vewt ikke hvor bra det blit å lakke handtakene... pga overflaten....

Guest Helene
Posted

Er det din bil det er bilde av Ronnie??

Posted

Xr2 er tøfft :) Kjøp 15" og sett på din Helene ;) Funker jo fjell med 45 profil og ser mye bedre ut. Gikk opp fra 12" til 15" jeg og forskjellen var mildt sakt syk :D

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Posted
Vewt ikke hvor bra det blit å lakke handtakene... pga overflaten....

Bare til å pusse de ned skikkeli til ein fin og glatt overflate. Funker fint som f... det... ;)

Eller du kan kromme de! :D Bare slenger ut masse ideer eg... :ph34r:

invert-sig.jpg
Guest Helene
Posted

Jeg prøvde "15, men de passa ikke..

Guest pisko
Posted

Ble stoppet av politiet i går pga soting av rutene for 5 gang.

klatre å snakke meg vekk ifra bot og forevisning hos biltilsynet med å spille helt idiot som ikke ante at det var ulovlig hehe. Må bare le :lol: :D :P

Funker hver gang, dumme ******( eller UP som noen velger å kalle dem)

Guest pisko
Posted

spiller bare helt dum og sier at jeg ikke ante at det var ulovlig. Ble stoppet av snuten i loddefjord ig år, forskjellig hver gang heldigvis. har heller ikke eu godkjent bilen, så det var nummeret før de klippa skiltene. kjører på gule merker ennå.

• 2 months later...
Posted

rh cup 7*15 passet på min med 195/45 continental.rulledim ble det samme som 185/60 som er org på xr2 mk1-2 :rolleyes:

• 1 month later...
Posted

Gammel post men... Styling til mk2 XR2 bør vel holdes til et minimum, mk3 XR2i frontfanger, og lakkering av skjermbreddere, sideskjørt og bakfanger. Hvite blinklys og hvite baklykter. Jeg har 15" OZ felger på min, er senket og har gule Koni dempere, måtte "modifisere" litt i skjermene for at det ikke skulle subbe, men på de fleste XR2er er det litt rust oppi der uansett så er bare og gjyve på med hammeren så blir det knall ;) Men bruk ET35 på felgene, og ikke breierer enn 7" felg og 195/45-15 dekk!

• 2 weeks later...
Posted
Gammel post men... Styling til mk2 XR2 bør vel holdes til et minimum, mk3 XR2i frontfanger, og lakkering av skjermbreddere, sideskjørt og bakfanger. Hvite blinklys og hvite baklykter. Jeg har 15" OZ felger på min, er senket og har gule Koni dempere, måtte "modifisere" litt i skjermene for at det ikke skulle subbe, men på de fleste XR2er er det litt rust oppi der uansett så er bare og gjyve på med hammeren så blir det knall ;) Men bruk ET35 på felgene, og ikke breierer enn 7" felg og 195/45-15 dekk!

Jeg har ET37. De subbet litt i ytterkant ved maks ratt overslag. Men vakke mange mm. Så skal modifisere bittelitt til våren når de skal på igjen. Funker fett. vakke no problem å kjøre uten modifikasjoner heller, men er litt kjipt å høre på subbinga når man tar f.eks u-sving.

82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt. 

Posted
Gammel post men...  Styling til mk2 XR2 bør vel holdes til et minimum, mk3 XR2i frontfanger, og lakkering av skjermbreddere, sideskjørt og bakfanger.  Hvite blinklys og hvite baklykter.  Jeg har 15" OZ felger på min, er senket og har gule Koni dempere, måtte "modifisere" litt i skjermene for at det ikke skulle subbe, men på de fleste XR2er er det litt rust oppi der uansett så er bare og gjyve på med hammeren så blir det knall ;)  Men bruk ET35 på felgene, og ikke breierer enn 7" felg og 195/45-15 dekk!

Jeg har ET37. De subbet litt i ytterkant ved maks ratt overslag. Men vakke mange mm. Så skal modifisere bittelitt til våren når de skal på igjen. Funker fett. vakke no problem å kjøre uten modifikasjoner heller, men er litt kjipt å høre på subbinga når man tar f.eks u-sving.

2mm fra eller til går som regel greit ja, men subbe lyden er ikke den triveligste og høre på...