Guest Compom Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Trodde det var for å få sluppet den varme luften ut jeg??! Ikke snakk om at du får presset noe luft ned der under kjøring hvertfall...
Count Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Vel, det er nå en gang slik at det kommer luft inn gjennom de hulla. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Anders Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Tviler hardt på det der... Så eg gir meg ikke uten videre.. Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
GulenPower Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 jepps. må sei meg ening. det er "luftutslipp" ikkje inntak. lufta kjem inn i fronten som forrige mann skreiv. og blir sirkulert ut gjennom "luftutslippet" i panseret. derfor er jo luftutslippet rett over turboen, for å få varmlufta ut.
Anders Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 Kjekt å høre!!! Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest spaca Posted January 19, 2004 Posted January 19, 2004 nasale..?Helt sikker på at du vet hva det betyr..? :wink: ja.. men jeg kan helt sikkert bytte det ut med breiale? ;P
Count Posted January 20, 2004 Posted January 20, 2004 Da legger jeg meg helt flat, har tydeligvis misforstått det der. :shock: Jeg bare tenkte i forhold til andre biler, f.eks. Subaru med Imprezascoopet. Har litt vanskelig for å tro at det kommer luft ut av den men.. Samma kan det nå være og. Tøft er det ihvertfall. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Guest Compom Posted January 20, 2004 Posted January 20, 2004 Samma kan det nå være og. Tøft er det ihvertfall. Det er det INGEN som er uenige i! Tar seg meget bra ut...
GulenPower Posted January 20, 2004 Posted January 20, 2004 du har rett der count. på imprezaen er det luftinntakk. der går jo lufta rett ned i motorrommet.
Peet Posted January 20, 2004 Posted January 20, 2004 IKKE bli avskiltet igjen.... :oops: også kanskje kjøpe bil helt på slutten av året spørs kordan d går md lappen :cry: gleder mg egentlig t eg kan kaste mopeden t helvete.. eller selge dn då.. og få mg BIIIIL
Anders Posted January 20, 2004 Posted January 20, 2004 IKKE bli avskiltet igjen.... :oops: også kanskje kjøpe bil helt på slutten av året spørs kordan d går md lappen :cry: gleder mg egentlig t eg kan kaste mopeden t helvete.. eller selge dn då.. og få mg BIIIIL Bra å høre slike ord Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest ykarlsen Posted January 21, 2004 Posted January 21, 2004 Der tar du nok feil count..... Luften kommer inn fronten på bilen og fra undersiden, og blir presset ut igjennom de rillene..... jeg har nemlig hatt eksos rett ut av toppen på motoren da presset det seg en hel haug med røyk opp der og over front ruten. så jeg laget meg en liten vindtunnel kan du si så hvis du ikke rygger tror jeg nok desverre det bare er for utlufting...... Definitift vei ut for ting og tang. Kjølevannet mitt for eksempel...... :?
alibaba Posted January 21, 2004 Posted January 21, 2004 Og WRX har scoop på panseret for å lede luft ned igjennom intercoolern som sitter rett under der. x - RS Turbo S2
Recommended Posts