Jump to content

Prosjekt Ist og XR4x4 (TS og Morty999 sin)


morty999

Recommended Posts

Få se hvor omfattende skadene er.. kanskje jeg kan kjøpe den av deg. Bilder! ;)

 

Var synd at det endte sånn, men.. :(

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Kong-Erik

Fikk tlf i sta:) Sølvgrå XR4X4 kræsja før rælingstunellen! Tenkte på deg med en gang.:( Kjipt da! Hvordan gikk det med deg/dere da?

Link to comment
Share on other sites

Guest Kong-Erik

Lekte meg bra i sta jeg også nede på skjedsmohallen. titta når jeg kjørte forbi men så ikke deg eller bilen så du var borte allerede. Var det på vei inn i tunellen nedenifra eller ved lia?

Link to comment
Share on other sites

Legger ut filmer for meg en dag også du da? :P

Hvis du regger deg og bruker forumet på www.teamsideways.com så kan det hende vi kan ordne noe.. Vi har masse webplass som er holft av til våre brukere.. :D

Link to comment
Share on other sites

Morten da.. De var ikke dette jeg mente når jeg sa at du skulle ta vare på bilen min.

Bra du ikke skada deg da. 3 dørs ist 4x4 hadde vært fett:)

Link to comment
Share on other sites

Er ikke så veldig gira på de heller... men du får deg et kikk etter du har kjørt de... men er jo ikke uten grunn jeg går over til cossi.... :)

 

vil bare sei at twin turbo er sykt på glatta! sykt dreiemoment....! klarte å spinne sideslengs på 3 giret med 4x4 på tørr asfalt med 1bar ladetrykk å på org motor med tillegssprut...!

 

Råeste eg har gjort tror eg...!

Link to comment
Share on other sites

H e h e jeg visste det kom til og skje noe med den bilen :P , synd :( . Men du var to dager etter meg , drifting full kontroll og sa lys mast ! :angry: . Men vi odela lys masta da , var litt morro ! :lol: . En ny for skjerm , fanger og litt forskjellig . 4 / 4 turbo , hores ratt ut , men ikke gi opp turbo prosjektet ! :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...