RHeskja Posted January 23, 2006 Posted January 23, 2006 Dette er slett ikke galen pris! og dere som skal ha vingebil bør vokne! for orgnalbilene blir dyrere og dyrere for hver måne som går Er sikker på at 80% av vingebilene som ruller rundt i dette land er ombygd, så benytt kjangsen å kjøp en orginal bil...!
FunkyHunk Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 fy **** så løst jeg har på den bilen *sikle*
armani Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 beklager å skjeie ut av topic, men jeg ser dette altfor ofte. jeg syns folk kan holde seg til topic, og la være å ødelegge salgstråden. funkyhunk: om du har lyst på bilen eller ikke er det vel ingen andre enn deg som bryr seg om.syns detta burde vært mer regulert.. moderatorer: slett denna posten og andre unødvendige hvis dere ønsker.. 2wd sierra cosworth
Guest xsiv Posted January 25, 2006 Posted January 25, 2006 Hei Pen pen bil, noe som tilsier på denne bilen att den ikke blir eu godkjent eller er den klar for registrering og godkjenning ? Og dem som sier att det er en høy pris, det er feil, dem er sjeldne, under 100 000 km, og godt bevart, dem som kjenner gleden over og faktisk ha en orginal en enn en IS som har fått seg en vinge og slikt skjønner att det koster penger for og få det ekte og det pene.
Recommended Posts