Jump to content

Recommended Posts

Posted

Har fått prisen på ny rs 500 front fanger fra ford england på 950£ + P&P .

Og da er spørsmålet er det bare den lille " dumpen " på mitten som er forsjeld til en vanlig vinge fanger ?

Noen som kan opp lyse meg ?

frontfanger.jpg

Posted
forskellen er vel det ekstra luftindtag i midten af fangeren og den store gummilæbe nederst på fangeren.

gummi leppa er extra forsto jeg ??

Posted

Er den nedumpen midt på fangeren og leppa under !!!

Har et spørsmål ang Rs500 !!

Hvor mange kom ut med jekkgreiene under bilen ????

altså at man kobler på kompressor så jekker bilen seg opp !!

Sorry off topic !!

Posted
Er den nedumpen midt på fangeren og leppa under !!!

Har et spørsmål ang Rs500 !!

Hvor mange kom ut med jekkgreiene under bilen ????

altså at man kobler på kompressor så jekker bilen seg opp !!

Sorry off topic !!

De jeg har sett på har ikke det standar ..................

Posted

Er vel bare "dumpen" som er forskjelllig på selve fangeren ja. Er jo den nedre leppa og luftinntakene ved siden av blinklysene uteom da...

Luftjekker er kun på løpsbiler ;)

Guest FACE Motorsport
Posted

Man har denne nedfelte delen over skiltet og selve luftinntaket under skiltet er endel bredere det er

forskjellene. Den nedre ekstraspoileren er ekstra og vanskelig å få tak i, finner man en original en så regn med at den koster en god del kroner/pund.. hehe.

Men ta en tlf til Jens Hannestad 419 01 088, kanskje han har noen RS 500 fangere igjen, dog i sort farve. Men de var billigere en den prisen du har fått.

Mvh Christian

Guest FACE Motorsport
Posted

Alt avhengig av hva man er etter, men jeg mener at skal du ha en RS 500 bakvinge så bør du også anskaffe deg den nedre RS 500 frontspoileren da disse to hører sammen, bilen kan bli noe lett på rattet uten hvis hastigheten blir høy.

Mvh Christian

Posted
Alt avhengig av hva man er etter, men jeg mener at skal du ha en RS 500 bakvinge så bør du også anskaffe deg den nedre RS 500 frontspoileren da disse to hører sammen, bilen kan bli noe lett på rattet uten hvis hastigheten blir høy.

Mvh Christian

Soory dette er fars kose bil , som bare koster penger . den er kjørt 3 mil siste to år . og blir i vinter oppgradert med L8 og helt nytt lednings nett motor . Og når jeg fant to nye nedre spoiler ( så klart uten spor til vingefoten ) fikk jeg ha begjær og det dukket opp på ebay . Det var flat skjermen .................

spoiler.jpg

Guest Hovden Racing
Posted

Skal ikke kjøpe deg RS500 da bige?

Posted
Skal ikke kjøpe deg RS500 da bige?

etter og ha sett på to stykker som skulle være "mint" er jeg dypt skuffet . Om du ser på diverse forum er det snakk om og få en høy pris , men når du kommer er de ikke lengre så villige til og selge . Eventuelt skal de ha extra for det ene og andre . Og husk bilen er fra 86 det er noen år og du sitter på " feil" side og kjører......

Da tar jeg heller den jeg har og setter på rs500 fanger forran og spoilere bak .....

Posted
er vel stort sett kun de du ser i concour de elegance klassen på fordfair etc som er skikkelig "mint".

Ja du kan tro jeg har hørt mye om hvorfor den ser ut som det den gjør . Men 25t£ til 30t£ skal de ha + akkurat pusset opp felgene + det ene + det andre . Og når du får slike bilder , tror du jo bilen er -bra - til salgs . Nei det var bare bilder for og ilustrere hvor bra den kan bli ......

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Posted
fikk du disse bildene og så var bildene av en ANNEN bil bare for å vise at sånn KAN dem se ut? for noen :ph34r:

Det ble spurt om det var slik jeg ønsket og ha den - noe jeg svarte positivt på . Da skulle jeg bare komme over... Så det kan forklares att jeg IKKE spurte spesifikt om dette var en RS 500 og att det var den jeg skulle få kjøpt .........

Den neste var ett kondemnert vrak som de hadde byttet karosseri på - så når den ble HPI sjekket fantes det ikke papirer på den ( den var ikke reg - de ønsket ikke og betale en høy forsikring )..........