Jump to content

Live Map ....?

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej, jeg ville bare spørge om der var nogen steder i Norge (helst i den sydlige del) hvor man kunne få live mappet en Cosworth ??? Jeg har prøvet at skrive og ringe til Jenspeed, men uden at få kontakt eller svar ??? Hvem kan i anbefale ???

Tom , DK

Edited by 2wd
Posted
Hej, jeg ville bare spørge om der var nogen steder i Norge (helst i den sydlige del) hvor man kunne få live mappet en Cosworth ??? Jeg har prøvet at skrive og ringe til Jenspeed, men uden at få kontakt eller svar ??? Hvem kan i anbefale ???

Tom , DK

Jenspeed har ikke rulle ;) Anders Ringstad har benk til motoren din. Ellers så er Trond Stensbøl på Kongsvinger og anbefale.

Posted

hej tom din gamle nisse :P :P :P . du leder stadig efter en der kan mappe din gamle 2WD cosworth.. tsk tsk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: men hvis du søger lidt herinde så finder du ud af mange som har fået deres cossier programeret med gode resultater en del steder i norge. men direkte live map. altså en programering på almindelig vej. det bliver nok lidt dyrt i norge med alle de satans kamaraer. :) :) :)

Posted

Hallo?? fms??? nei!!!!!

Trond er veldig flink og rimelig..

2wd: Jens er en veldig travel mann, kanskje alt for travel.. Skal du ha tak i han får du bare fortsette og ringe..:)

-91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS
-ST.orange/svart hiace. trekkbil :)

www.markisemannen.no

Posted
hej tom din gamle nisse :P :P :P . du leder stadig efter en der kan mappe din gamle 2WD cosworth.. tsk tsk :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: men hvis du søger lidt herinde så finder du ud af mange som har fået deres cossier programeret med gode resultater en del steder i norge. men direkte live map. altså en programering på almindelig vej. det bliver nok lidt dyrt i norge med alle de satans kamaraer. :) :) :)

Hej møfman...man kan da heller ikke slippe for dig.. :P ....selv om jeg prøver at smutte nordpå... :D

Posted
trond stensbøl :D

Hei, og tak...har du noget tlf nummer eller en web side til ham ???

Posted (edited)

Hei ... jeg takker for svarene !!

Jeg vil stadig prøve at få fat i Jenspeed, men hvis nogen har et nr eller web side til Trond Stensbøl så kunne det også væer interessandt.. :)

Tom

Edited by 2wd
Posted
TS Motorteknikk

Kontaktinformasjon

Telefon: 62 82 66 09

Adresse

Besøksadresse:

2216 Roverud

Takker ... :)

Posted

Når du skriver live-mappe, mener du da programmere opp og skreddersy en chip til orginalsprut, nøyaktig til ditt motor-oppsett ? I så fall er det meg bekjent kun en i landet som driver med dette, tror han holder til i Bergen, sikkert noen andre på de kanter som kan bekrefte/avkrefte dette ?

Fortell litt mere om hva ditt motoroppsett og planer er, så kan jeg godt videreformidle dette til Jenspeed, da jeg kjenner han godt. Jens har bygd motor for flere Dansker han ;)

Posted
Når du skriver live-mappe, mener du da programmere opp og skreddersy en chip til orginalsprut, nøyaktig til ditt motor-oppsett ? I så fall er det meg bekjent kun en i landet som driver med dette, tror han holder til i Bergen, sikkert noen andre på de kanter som kan bekrefte/avkrefte dette ?

Fortell litt mere om hva ditt motoroppsett og planer er, så kan jeg godt videreformidle dette til Jenspeed, da jeg kjenner han godt. Jens har bygd motor for flere Dansker han ;)

Hei...du har PM fra DK :)

Posted
stemmer at ein i bergen som mapper han live mappet min med simens 3105 820cc dyser og den bilen gjekk klokkereint han heiter rune haldorsen og er meget flink og har og normale priser

Har i nogen addresse eller Web side til ham...??

Posted
Stemmer, var han jeg tenkte på.

Tom du har svar ;)

Retur svar :)

Guest FACE Motorsport
Posted

Hva med en tur til England for å få gjort dette? der har de gjort dette i mange år og det er flere og velge på.

Posted
Hva med en tur til England for å få gjort dette? der har de gjort dette i mange år og det er flere og velge på.

tom må ikke for hans KONE. :blush: :blush: :blush: men det ligger vist i kortene hvis han ikke finder en som kan. for han vil jo ikke køre over til NaaK her i jylland.

(beklager tom. og hils henriette ^_^ ^_^ ^_^ )