Jump to content

Øk: Ford Sierra 4x4


Guest Cossie77

Recommended Posts

Guest Cossie77

Ønsker å kjøpe en sierra 4x4, samme om det er sedan, kombi eller stv.

 

Ta kontakt hvis du har en å selge, helst i bra stand og uten rust.

 

Roy

Mob: 92061693

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Cossie77

Har du nærmere info om denne? Kmstand? Farge? Tilstand generelt? Bilder også kanskje? Litt langt til Haugesund fra Trheim, men spørs hvor bra bilen er :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Cossie77

Litt vanskelig å si det da. Avhengig av type bil. Om det blir bruksbil eller "entusiast" bil. Alt avhenger jo av tilstand, km-stand, rust, ungdomskjørt, entusiasteid osv.... Den forrige 4x4 sedanen jeg hadde ble fullt stylet opp med cossie-styling. Rimelig strøken bil. Ble solgt for over 50.000 i fjor....

 

Sierra ble lagt litt på is en stund pga familieforøkelse, men har ***** lyst på sierra igjen, og helst 4x4 da. Og helst sedan. Men ser også for meg en 4x4 stasjonsvogn, så får jeg med meg vogna også :) Kunne tenkt meg en 4x4 stv i bra stand og styla opp den med cossie-styling. Trur den skulle blitt rå da. Men utelukker heller ikke et nytt 4x4 sedan prosjekt!

 

Er først og fremst ute etter en 4x4 i bra stand som jeg kan "ta litt vare på" og gjøre litt med, men utelukker ikke en bruksbil som har gått en del km og kanskje har noen mangler. Alt er egentlig av interesse. Men må si at jeg er kresen på farge, så der bør det klaffe ganske bra. Unntaket er hvis bilen er sliten utvendig og trenger og lakkeres om. Da er jo ikke det så nøye da :) Og helst noe utstyr i form av f.eks el-vindu og/eller sentrallås.

 

Så vanskelig å komme med prisantydning. Alt fra 0 til 60.000 kanskje, avhengig av type bil og til hvilket bruk. Vet hva sierra er verdt, så betaler deretter også!

Link to comment
Share on other sites

Guest Cossie77

"Drømmebilen" beskrives som:

 

- Ford Sierra stasjonsvogn 4x4

- 1992-1993 mod med nytype dashbord

- 2.9i V6

- Sapphire-utgave med el-vindu, sentrallås, tåkelys, soltak, oppv frontrute, el-speil, ABS, servo, alarm, sportsunderstell......

- Recaro interiør

- Cosworth front- og bakfanger, cosworth sideskjørt, cosworth panser med riller, cosworth grill.

- Øyelokk på frontlykter

- Mørk BLÅ! (Performance blue)

- 17" alu-felger sommer og vinter

 

Noen som har en slik, så tar jeg gjerne den!! Ellers så må jeg "lage" en slik!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Cossie77

Noen flere som har en sierra 4x4 til salgs? Har en jeg vurderer, men kan være aktuelt med flere også. Også stasjonsvogn...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...