Jump to content

Da Blir Det Ist!


Guest IsT (fakeworth)

Recommended Posts

Guest IsT (fakeworth)

Hvilken pakning mener dere IsT folk jg skal bruk på bil nå jg har monter turbo?

kjører dere olje som er syntetic eller ikke?

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

nja, blir muligens 740 turbo, eller en t3 cosworth turbo. kommer til og kjøre to tillegsdyser og ikke noe annen form for ekstra bensin. resten er vel så og si orginal, bortsett fra utsende og eff anlegg;)

Takket være Garnes Racing så går drømmen i oppfylelse.. Noen som har erfaringer med Ist? Morty har jeg sett drevet en del med det. bare skruing? eller kan det bli holdbart med orginal stempler og råder..:P :D

 

 

kommer forresten til og kjøre rundt 1 bar hvis det var int for noen av dere..

Edited by IsT (fakeworth)
Link to comment
Share on other sites

nja, blir muligens 740 turbo, eller en t3 cosworth turbo. kommer til og kjøre to tillegsdyser og ikke noe annen form for ekstra bensin. resten er vel så og si orginal, bortsett fra utsende og eff anlegg;)

Takket være Garnes Racing så går drømmen i oppfylelse.. Noen som har erfaringer med Ist? Morty har jeg sett drevet en del med det. bare skruing? eller kan det bli holdbart med orginal stempler og råder..:P :D

kommer forresten til og kjøre rundt 1 bar hvis det var int for noen av dere..

så lenge du får på tilleggsdysene med engang.. og ikke kjører uten d blir d nok holdbart... og så lenge motoren ikke har gått evig langt før du begynner... min motor har kveldet no.. tror d e pga eg ikke har fått tilleggsdyser på endå.. :ph34r: pga av en viss person ikke e så kjapp i vendingen.. :P :lol: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

Cool, jah, blir morro detta.. seff kjører jeg ikke uten tillegsdyser når jg har pustehjelp, det er jo som og be om havari:P:P

Link to comment
Share on other sites

Guest IsT (fakeworth)

Kommer til og kjøre en t3 turbo som sakt, henter en 1feb ;) og jeg skal ha 2 tillegsdyer... Kjører ikke uten iallefall...

Link to comment
Share on other sites

Min var i daglig bruk ja. 10 mil om dagen i pendling og en og annen tur på bane eller en øde svingete bakvei... :)

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

du kan også kjøpe justerbar bensintrykksregulator, så øker du trykket på dysene og får meget jevn fordeling på hver sylinder. s2 dyser og justerbar bens.tryk.reg er vell d beste.

Link to comment
Share on other sites

Neppe. Er veldig vanskelig å få riktig blanding, spes på lett belastning. Da er det nok bedre med tilleggsprut. Var en som sa at Haltech skulle eller har begynt å produsere F5 igjen, ny og forbedret utgave. :)

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

ittno er billig, trykk bryter og tillegssprut da...? fins d neon systemer eller må`n mekke noe sjæl?

 

 

Neppe. Er veldig vanskelig å få riktig blanding, spes på lett belastning. Da er det nok bedre med tilleggsprut. Var en som sa at Haltech skulle eller har begynt å produsere F5 igjen, ny og forbedret utgave. :)

 

Kremt...

Bilmekaniker / tekniker

01' Honda VTR SP-1

95' Frosk stv. 2,0 DOHC

A BE (før 19.01.2013) C D

 

Women don't really wanna hear men's opinion,

they just wanna hear their opinion in a deeper voice

Link to comment
Share on other sites

Kremt...

 

ja men d sier jo ikke meg noe, er ikke så kjent på detta... Er det et tillegssprut kit detta da? med alt du trenger som trykkbryter osv?

Link to comment
Share on other sites

ja men d sier jo ikke meg noe, er ikke så kjent på detta... Er det et tillegssprut kit detta da? med alt du trenger som trykkbryter osv?

Fant litt info om d nå så går bra...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...