Guest IsT (fakeworth) Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Hvilken pakning mener dere IsT folk jg skal bruk på bil nå jg har monter turbo?kjører dere olje som er syntetic eller ikke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossiemk1 Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Det kommer jo helt an på hvor mye du skal hente ut, hvor mye trykk osv.... orginal cosworth pakkning holder en stund.Fortell litt mer hva du har tenkt til å gjøre med motoren, så blir det enklere.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsfordpower Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 bruk gr.a.. ikke kjør med synt. oje.. da tar du kam`n Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 jeg kjørte biltema.. 1,5 bar funker fint.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 Kjøp deg blå felpro pakning. gode ting Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Garnes Racing Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 biltema pakning holder! TURBO POWER!!"! GeirRuneGarnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IsT (fakeworth) Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 (edited) nja, blir muligens 740 turbo, eller en t3 cosworth turbo. kommer til og kjøre to tillegsdyser og ikke noe annen form for ekstra bensin. resten er vel så og si orginal, bortsett fra utsende og eff anlegg;)Takket være Garnes Racing så går drømmen i oppfylelse.. Noen som har erfaringer med Ist? Morty har jeg sett drevet en del med det. bare skruing? eller kan det bli holdbart med orginal stempler og råder.. kommer forresten til og kjøre rundt 1 bar hvis det var int for noen av dere.. Edited January 6, 2006 by IsT (fakeworth) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peet Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 nja, blir muligens 740 turbo, eller en t3 cosworth turbo. kommer til og kjøre to tillegsdyser og ikke noe annen form for ekstra bensin. resten er vel så og si orginal, bortsett fra utsende og eff anlegg;)Takket være Garnes Racing så går drømmen i oppfylelse.. Noen som har erfaringer med Ist? Morty har jeg sett drevet en del med det. bare skruing? eller kan det bli holdbart med orginal stempler og råder.. kommer forresten til og kjøre rundt 1 bar hvis det var int for noen av dere..så lenge du får på tilleggsdysene med engang.. og ikke kjører uten d blir d nok holdbart... og så lenge motoren ikke har gått evig langt før du begynner... min motor har kveldet no.. tror d e pga eg ikke har fått tilleggsdyser på endå.. pga av en viss person ikke e så kjapp i vendingen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 6, 2006 Share Posted January 6, 2006 vist du bruker tillegsdyser så holder det nok.. min holdt den og.. men MYE justering av tenning osv.. og bruker MYE bensin... men med audi s2 dyser så klarer du fint 1-1,3 bar.. og da går det rimelig bra iforhold til org Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IsT (fakeworth) Posted January 8, 2006 Share Posted January 8, 2006 Cool, jah, blir morro detta.. seff kjører jeg ikke uten tillegsdyser når jg har pustehjelp, det er jo som og be om havari:P:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lille rudi Posted January 12, 2006 Share Posted January 12, 2006 haha nei, eg kjørte feler hundre mil uten tilligs dyser. Lada 0.5 0.6 Kjøp så liten turbo du finner Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IsT (fakeworth) Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Kommer til og kjøre en t3 turbo som sakt, henter en 1feb og jeg skal ha 2 tillegsdyer... Kjører ikke uten iallefall... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zr50sl Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 veeel LEO kjørte da i 2 år med sin IST. som nå desverre er solg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Min var i daglig bruk ja. 10 mil om dagen i pendling og en og annen tur på bane eller en øde svingete bakvei... Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
cossie_storm Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 gamle motoren min holdt meget bra den. kjørte med den i ca litt over 1 år. ingen problemer. ladet ca 0,6 0,7 hadde den til og med på lang tur til danmark ca 250+mil brukte ikke en dråpe olje Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 du kan også kjøpe justerbar bensintrykksregulator, så øker du trykket på dysene og får meget jevn fordeling på hver sylinder. s2 dyser og justerbar bens.tryk.reg er vell d beste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 Neppe. Er veldig vanskelig å få riktig blanding, spes på lett belastning. Da er det nok bedre med tilleggsprut. Var en som sa at Haltech skulle eller har begynt å produsere F5 igjen, ny og forbedret utgave. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 13, 2006 Share Posted January 13, 2006 enig med leo der.. s2 dyser er fint til full gass bruk.. men ikke lett å kjøre normalt uten fusk osv.. og DYRT å kjøre med.. hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 ittno er billig, trykk bryter og tillegssprut da...? fins d neon systemer eller må`n mekke noe sjæl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Og hva er orginal trykket i bensin-galeriet på isèn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty999 Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 2,5bar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 ittno er billig, trykk bryter og tillegssprut da...? fins d neon systemer eller må`n mekke noe sjæl? Neppe. Er veldig vanskelig å få riktig blanding, spes på lett belastning. Da er det nok bedre med tilleggsprut. Var en som sa at Haltech skulle eller har begynt å produsere F5 igjen, ny og forbedret utgave. Kremt... Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Kremt... ja men d sier jo ikke meg noe, er ikke så kjent på detta... Er det et tillegssprut kit detta da? med alt du trenger som trykkbryter osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rsdan Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 ja men d sier jo ikke meg noe, er ikke så kjent på detta... Er det et tillegssprut kit detta da? med alt du trenger som trykkbryter osv?Fant litt info om d nå så går bra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IsT (fakeworth) Posted January 14, 2006 Share Posted January 14, 2006 Må nok lage litt selv, får vel kjøpt noe ferdig greier men det er nok dyrt isåfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now