Jump to content

Kva Bør Sjekkast?


Eirik Vestre

Recommended Posts

syns i hoved sak at kromkake i kaross er det værste "rust" alstå, oppheng, drivværk,motor osv får man altids bytta. rust sveising er noe av d værste jeg vet vertfall, har tendenser til og få et par dager med solbrent tryne :P

 

men sånn gjevnt over er vell ikke capri den forden som ruster mest, men den har vell sine plasser som alle andre, batteri kasse,bensin på fylling,kanaler,hjulbuer,vindus rammer..

Link to comment
Share on other sites

Innerskjermer og hjulbuer bør du først og fremst sjekke :) Ellers det vanlige, dørstokker osv. Motor er jo det minste problemet..

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

gulskjøyten framme mellom gulv og torpedovegg, rutefalser, takluke vis det er og det som er nevnt her, eg har selv ein gjennomrusta 2.8i som eg sveiser oppigjen har ikkje noko problem med rustsveising da det er egentli bare å begynne ein plass og jobbe seg rundt bilen så til slutt så er den rustfri.

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

gulskjøyten framme mellom gulv og torpedovegg, rutefalser, takluke vis det er og det som er nevnt her, eg har selv ein gjennomrusta 2.8i som eg sveiser oppigjen har ikkje noko problem med rustsveising da det er egentli bare å begynne ein plass og jobbe seg rundt bilen så til slutt så er den rustfri.

 

ok.. Der er eit lag med stål og ikkje to lag ja?

Link to comment
Share on other sites

hehe nai skal du sveise rust og det skal holde så må du skjere vekk det som er grovrustet og bytte med ny plate. skal inrømme at det er noen snarveier på min men rusta blir fjernet kun pga stylinga så er det blit noen kjapope braket bygginger som ikkje er fine men blir ikkje synleg alikavell så da er det viktigste at det ikkje ruster oppigjen. kva capri kjøpte du da

Edited by twin turbo

trehjulsykel

Link to comment
Share on other sites

hehe nai skal du sveise rust og det skal holde så må du skjere vekk det som er grovrustet og bytte med ny plate. skal inrømme at det er noen snarveier på min men rusta blir fjernet kun pga stylinga så er det blit noen kjapope braket bygginger som ikkje er fine men blir ikkje synleg alikavell så da er det viktigste at det ikkje ruster oppigjen. kva capri kjøpte du da

 

1978 Ford Capri 3,0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...