Jump to content

sikringsboks


Guest mr_doodee

Recommended Posts

Guest mr_doodee

har ikke baklys og parklys på ene siden,.. sikringen skal være i hovedsikringsboksen, men eg finner den ikke. har funnet en sikringsboks i motorrommet, men det skal være en boks til inni-bilen.. men eg har no leitet i over 2 timer uten å finne den...

kan noen ta et bilde av hvor den er? eller gi meg en bra forklaring? eg glir forbanna når eg isje finner den.. er jo merket av i instruksjonsboken hvopr den skal være.. men isje kuul om eg finner den!!'

 

hjelp meg!!

 

mvh Roger

Link to comment
Share on other sites

har ikke baklys og parklys på ene siden,.. sikringen skal være i hovedsikringsboksen, men eg finner den ikke. har funnet en sikringsboks i motorrommet, men det skal være en boks til inni-bilen.. men eg har no leitet i over 2 timer uten å finne den...

kan noen ta et bilde av hvor den er? eller gi meg en bra forklaring? eg glir forbanna når eg isje finner den.. er jo merket av i instruksjonsboken hvopr den skal være.. men isje kuul om eg finner den!!'

 

hjelp meg!!

 

mvh Roger

 

Jeg har mk1 stv, men regner med dette er helt likt. Under dashbordet på fører siden er sikringsboksen. Gå ut av bilen og legg deg ned og kikk opp under så ser du en tapp du drar i for å få den til å åpne seg.Syns å huske den sitter litt iinfor dashbord kanten, ikke helt kant i kant lixom. Håper du finner ut av det

Edited by Azz-Kill

98 mondeo v6 ghia "st200" stv

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Stemmer det. Står og i bruksanvisningen.... ;)

har lest i den ***** bruksanvisningen men finner ikke ut hvor den sikringsboksen inni bilen skal være.. eg finner den rett og slett ikke.

Link to comment
Share on other sites

har lest i den ***** bruksanvisningen men finner ikke ut hvor den sikringsboksen inni bilen skal være.. eg finner den rett og slett ikke.

Finner du den ikke så har du ikke tittet godt nok. Legg deg opp-ned i førersetet å plant hue godt på gulvet, ser du den ikke da Ved clutch pedalen så vil jeg si du er blind :blink:

Link to comment
Share on other sites

Har sendt deg bilder på pm... :)

Tenkte på det jeg også, men herregud da... man må jo bruke øyne og hender å føle seg fram. Man får ikke til å plassere alt i en bil så det er "midt i glaninga" hehe, det hadde jo vært en drømmebil å skru på :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Racing_
Tenkte på det jeg også, men herregud da... man må jo bruke øyne og hender å føle seg fram. Man får ikke til å plassere alt i en bil så det er "midt i glaninga" hehe, det hadde jo vært en drømmebil å skru på :D

 

Ja sant nok :ph34r:

Men må jo hjelpes til når han ikke finner den :P

Link to comment
Share on other sites

Guest mr_doodee
Ja sant nok :ph34r:

Men må jo hjelpes til når han ikke finner den :P

har funnet boksen no!!

måtte nok ha leitet noen timer til for å finne den knappen for å få ned sikringboksen!

var sikringen til parklyset mitt som var gåen, noe som igjen gjorde at eg isje hadde baklys på sammeside..

nå er alt på stell!

tusen takk for hjelpen;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...