Jump to content

problemer med sierra!


Guest st_anger

Recommended Posts

Guest st_anger

heisann. jeg var ute å kjørte nå. når jeg kom tilbake på gårdsplassen så bare døde bilen. hmm skjønner ikke no. prøvde å starte da gikk det litt også skjedde det samme en gang til.

 

 

når jeg prøver nå skjer det ikke noe.

:angry:

 

 

noen ideer???

 

håper på svar

 

 

 

 

mvh espen

Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
Hva slags motor er det? IS eller gasser? Sjekket om du har bensin på tanken? Går bensinpumpa?

 

 

fylte på en 5 liter med bensin i går. og bensin pumpa går.. skjønner ikke dette. det er dohc insprut.

Edited by st_anger
Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
vist det er den bilen du har i nicket så prøv å sjekke den brytern i reservehjulsbrønnen.. ;)

 

regner med det var dohc?

 

 

skjønner ikke hvor den er! leita etter den i går, men jeg er sikkert blind da :P sikker på at den er der?? det er 93 doch.

 

 

skal ut å kikke litt nå. :angry:

Link to comment
Share on other sites

skjønner ikke hvor den er! leita etter den i går, men jeg er sikkert blind da :P sikker på at den er der?? det er 93 doch.

skal ut å kikke litt nå. :angry:

 

 

Ta ut reservehjulet, så ser du den... Sitter midt i brønnen.

Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
vis bensin pumpa går så er det ikkje den bryteren for den skal kutte strøm til pumpa i kolisjon. har bilen stått lenge så kan det vere ein del kondens i tanken.

 

 

den har ikke stått lenge.. rett før jeg kom hjem så bremsa jeg litt hardt.. ikke veldig. og da stoppa den. når jeg prøvde i sta så starta den i 2 sekunder og så stoppa den igjenn..

 

bensin pumpa går ja. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger

vert ute å testa nå.. bilen tenner men det virker som om den ikke får bensin. og bensin pompa går.. det hører jeg. prøvde med startgass og den fyrer så vidt opp men så dør den ut.

 

så nå er vi tomme for ideer..

 

foresten så finner jeg ikke den forbanna knappen dere snakker om :angry:

 

noen som kan hjelpe?

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården
fylte på en 5 liter med bensin i går. og bensin pumpa går.. skjønner ikke dette. det er dohc insprut.

 

sikker på at du har nokk bensin???

Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
sikker på at du har nokk bensin???

 

 

jupp. det var engentlig masse bensin på den. men fylte på 5 liter for sikkerhets skyld. har sjekka om det kommer bensin til motoren å det gjør det.

Edited by st_anger
Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
den som styrer bensin og tenning og div... ligger rett bak hanskerommet..

 

 

ok den ja.. men det kommer jo bensin og alt fram til motoren. men det kommer ikke inn til stempler osv. skjønner ikke en dritt jeg..

 

og bilen tenner. prøvde med startgass å da startet den. men så stoppa det. da mest sanyneligvis at det ikke kommer inn bensin.

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården
ok den ja.. men det kommer jo bensin og alt fram til motoren. men det kommer ikke inn til stempler osv. skjønner ikke en dritt jeg..

 

og bilen tenner. prøvde med startgass å da startet den. men så stoppa det. da mest sanyneligvis at det ikke kommer inn bensin.

 

fram til motoren er d jo bensinpumpen som styrer.. den har ikke noe med d å gjøre.. var akkurat sånn min oxo...

Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
fram til motoren er d jo bensinpumpen som styrer.. den har ikke noe med d å gjøre.. var akkurat sånn min oxo...

 

 

ok. men hva er løsningen din? hva skal jeg gjøre for å fikse det?

 

 

dritt å komme seg på jobb osv uten bil. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest fåården

prøve med en annen styreenhet... men d kan jo selfølgelig være så mye, så få noen som her holdt på litt til å kike på d..

Edited by fåården
Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
prøve med en annen styreenhet... men d kan jo selfølgelig være så mye, så få noen som her holdt på litt til å kike på d..

 

 

han som har satt inn motoren i bilen skal komme å se på den i morgen muligens.

 

får bare håpe han finner ut av det...

Link to comment
Share on other sites

Guest scorpio 4x4

Hadde lignende problem med min . Etter eg moterte dasj borde starta ikkje motoren. Hadde tenning og bensin fram. Fant tilslutt ut at det va eine jordingen til styreenheten som hadde blitt kutta i to. Du finner det ut viss du måler om dysene får gjording

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...