Jump to content

problemer med sierra!


Guest st_anger

Recommended Posts

Guest st_anger

nå er den fiksa. har hatt den stående på et varmt verksted et par dager.. kikka litt osv. men nå er alt i orden vertfal.

 

 

 

:D :D :D :D

 

 

tusen takk for all hjelp folkens:D

Edited by st_anger
Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger
hva var gæli?

 

 

den som viste det :P he he .. nei da. er faktisk ikke sikker selv engang. fikk låne et verksten som var varmt for å skru i. sto å kikka osv. fant ikke no galt. så lada vi opp bateriet å lot den stå over natta. når jeg kom tilbake så funka den. :D :D :D

Edited by st_anger
Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger

den hadde ikke fryst alike vel.. hadde det samme uhellet nå. kom midt i rælings tunellen ved lillestrøm.

 

da jeg ga på litt for å ta en mæssje :P og da skjedde det samma.. måtte ha hjelp av falken for å komme ut igjenn.. når jeg kom ut så dytta jeg litt borti noen ledninger under innsuget. og når jeg prøvde igjenn da så fyra den med en gang.. så det er no crapy el problem med bilen :angry:

 

med en gang jeg drar på turtallet så kommer det.. prøvde litt nærmere hjemme også. skjedde det samma en gang til.. men nå er den i orden.. noen som vet hva de ledningene er??? bensin eller no?

 

 

klarer ikke kvitte meg med sierran heller :D

 

det er jo gliset mitt :wub:

 

he he.. noe ideer?

Edited by st_anger
Link to comment
Share on other sites

den hadde ikke fryst alike vel.. hadde det samme uhellet nå. kom midt i rælings tunellen ved lillestrøm.

 

da jeg ga på litt for å ta en mæssje :P og da skjedde det samma.. måtte ha hjelp av falken for å komme ut igjenn.. når jeg kom ut så dytta jeg litt borti noen ledninger under innsuget. og når jeg prøvde igjenn da så fyra den med en gang.. så det er no crapy el problem med bilen :angry:

 

med en gang jeg drar på turtallet så kommer det.. prøvde litt nærmere hjemme også. skjedde det samma en gang til.. men nå er den i orden.. noen som vet hva de ledningene er??? bensin eller no?

klarer ikke kvitte meg med sierran heller :D

 

det er jo gliset mitt :wub:

 

he he.. noe ideer?

Rett under innsuget ligger ledningene for dysene, spjeldfølren og tomgangsventilen. Er det no tull der er det ikke rart bilen ikke vil gå ordentlig...

Link to comment
Share on other sites

Guest st_anger

har jeg funni ut hva feilen er:D

 

 

den ene av de to ledningene som er under insuget der har mista klipsen sin. så ledningen sitter ikke ordentlig.

 

var hos en kompis i dag å han prøvde å stripse den for at den skulle sitte. når jeg starta da så hadde jeg tomgang på ca 500. også døde den.

så nå var jeg ute for å kikke igjenn da. så jeg tok av stripsen å dytta litt på ledningen å da var alt i orden igjenn :wacko:

begynner å bli litt lei FORD. grrrr hehe :angry:

 

men men nå veit jeg hva som er problemet. det er jo litt fint.

 

men er det mulig å få bytta den?

Edited by st_anger
Link to comment
Share on other sites

enten har du en knækket ledning ved de stik du snakker om. find ud af hvilken side af stikkende som er problemet. du kan også tage stikkende fra hinanden og sprøjte dem med kontakt rens.

 

men er det på motorsiden at ledningen er knmækket er dte nemt at skifte til et andet ledningsnet. det kan du finde hos en hugger. er det på ECU siden skal du finde et nyt stik og lodde ledningerne over på et andet stik.

 

men alle de ledninger har ALT at gøre med din motor. dysser,krumtapsføler, tps, tomgangs regulator, vand temp, olietryk etc.

Link to comment
Share on other sites

Hiv på noe kondens fjærner i tanken du! sikkert lurt.. så fryser ikke bensinen din mer..

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...