Jump to content

st 170

Recommended Posts

Posted

er det noen som vet om det.. lurer på noe småtteri.er det dyre deler til denna typen bil.har skjøl en 16 trend 3 dørs med litt artig lakkering på har litt planer om og modifisere litt utpå her.bare lurer :huh:

Posted

Prisnivået på STdeler er det bare Fordforhandleren som kan svare på, men tør du kjøpe fra utlandet så er dette UKpriser.

http://www.fordpartsuk.com/Merchant2/merch...tegory_Code=GTL

http://www.fordpartsuk.com

Grillen, takvingen og tåkelys i fangern gjør underverker.

FCN og VCCN Sessongåpner Gardermoen søndag 4 mai 2025 Sessongåpner-gardermoen-4-mai-2025

FCN Vålerbanen 6-7 juni 2025 (Del1) FCN Hovedtreff Vålerbanen 6-7-juni 2025 (Del1).

FCN Vålerbanen 22-23 august 2025 (Del2) FCN Vålerbanen 22-23 august 2025

FCN på GMS 5-7 september 2025 Grenland Motorsportsenter helgen 5-7 september 2025

FCN Sessongavslutter Gardermoen søndag 28 september 2025 Sessongavslutter-gardermoen-28-september-2025

Guest RSabuser
Posted

Komplett front fanger med lys koster 5062+mva

Jeg bygger om min front til st front nå i løpet av nærmeste framtid :D

Posted

takker for svarene. da er vell på tide og å sondere ternge etter evntuell deler eller noen hugge biler da.er litt usikker på og kjøpe deler fra den vide verden <_< .lykke til med fageren din. blir sikkert fint.

Guest RSabuser
Posted

Hvilken modell har du?

Bilder??

Guest RSabuser
Posted
eller kik på www.ford-focus.dk der har det lige været oppe.. :lol: :lol: :lol: ikke NORFOC

:blush: hehe

Posted

99 mod 3 dørs. med litt spes farge :D

Guest RSabuser
Posted
99 mod 3 dørs. med litt spes farge :D

Kan Få kjøpe komplett 02 fanger med st grill og st tåkelys av meg.

Gjør underverker for utseende på bilen ;)

Posted

er det dyrt det da :unsure: har du noe bilder av dette....

Guest RSabuser
Posted
er det dyrt det da :unsure: har du noe bilder av dette....

3500 for fanger med lykter og grill.

focus_st170_03.jpg

Posted

har blink lys i fangeren jeg.Da må je vell bytte hoved lyktene å da. :(

Guest RSabuser
Posted
har blink lys i fangeren jeg.Da må je vell bytte hoved lyktene å da. :(

Ja må nok det, men det har jeg også:)

Du kan jo kjøpe en usa modell grill med blinklys innenfor grillen da.

Posted

nei den er ikke noe fin. har du bråt om med og selge dela.. må høre med han som jeg kjøpte bilen av om han har igjen noe lakk til bilen. er litt dyr lakk serru.

Posted

kan noen forklare hvordan je legger ut bilder... :blush: har aldri hjort dette før.er sikker ikke den første som spør.. sikkert ikke rette side dette :unsure:

Posted
kan noen forklare hvordan je legger ut bilder... :blush: har aldri hjort dette før.er sikker ikke den første som spør.. sikkert ikke rette side dette :unsure:

Registrer deg en konto på Photobucket.com og last opp ønskede bilder. Deretter linker du de videre hit ved å kopiere linken til bildet i 'Insert Image'-funksjonen.

Posted

tusen takk. da skal je prøve på det i morgen..

Posted

hvor i all verden er insert image funksjonen :blush:

Posted

her er noen bilder.. :P

5a79de59.jpg

a42822f4.jpg

focus1.jpg

Guest Coolnissen
Posted

samma fargene som mobilen min hadde tøft når den treffer solen og går fra lilla til gull :D

Guest RSabuser
Posted (edited)

Vil du ikke få problemer med fargeforskjell hvis du skifter fanger??

Spess farge på en focus iallefall.

Men skift blinklysene dine foran, orange var ikke pent til den fargen ;)

Edited by RSabuser
Posted

skal bytte i nermeste fremtid :D etter det jeg har hørt skal det ikke ha noe og si om jeg bytte fanger og lakkere fangeren.skal ikke bli noe forskjell.liker fargen meget godt -_-

• 4 weeks later...
Posted

nå er eksosen på plass. som jeg kjøpte av atle.Her på forumet ble en nydelig låt i bilen med 2.5"fra kat og bakover med5"ut blås. :D kommer med bilder snart.. med nye lamper og div :P

• 6 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...