Jump to content

330 chip 2wd cosworth


Guest hana

Recommended Posts

vurderer å handle 330 chipp,t34 turbo,rs500 intercooler og resten som ska te det opssetet.

har na 270 chip,så det jeg lurer på.går det mye bedre?forsvinner mye bundrag?

er det verdt pengene?

Link to comment
Share on other sites

vurderer å handle 330 chipp,t34 turbo,rs500 intercooler og resten som ska te det opssetet.

har na 270 chip,så det jeg lurer på.går det mye bedre?forsvinner mye bundrag?

er det verdt pengene?

 

 

Det kommer førts og fremst an på ladetrykket. Dersom du nå kjører vanlig steg 1 trykk på ca. 1,0 BAR så vil forskjellen bli stor når du monterer 330 kit og lader 1,6 BAR. Gjør du det slik det skal gjøres så går bilen mye bedre og det helt klart verd pengene. Om du ikke vil øke ladetrykket så sparer du heller pengene da forskjellen blir liten.

 

Det blir som nevnt her liten forskjell i bunndraget så lenge du beholder A/R 0.48 turbinhus på T34. Erfaringen viser at den kommer 400 o/min senere. 1,0 BAR på 2600 (T34) mot 2200 (T3) på 4. gear.

 

Det er kjørt 0-146 km/t på 8,02 sek. med slik oppsett på standard 4x4 motor.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

ja ble kraftikt sugen på å trimma nå,eg får se litt på pris.

Må prøva å få tak i noe brukt.Ska vell ikkje ver någe problem å få tak i div brukt?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...