Guest RSabuser Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Noen som har ettermontert navi i bilene sine??Erfaringer med forskjellige merker? Lurer på tomtom one, er bra pris på og ser grei og enkel ut å bruke.
bige Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 denne var billig og grei :http://www.passionford.com/forum/viewtopic.php?t=180286
WingDude Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Kjøpte selv TomTom Go 700, denne har kart for vest-europa, da jeg trengte det i England. Tror du får denne for rundt 6500 hos elkjøp nå, er vel den eneste med innebygd harddisc.
cosworth540 Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 er innebygget harddisk i Garmin 330 også.tror de ligger rundt 4000 med frakt på ebay.jeg har Garmin 320 selv og er meget fornøyd med den,men ikke innebygget harddisk.har man en stor minnebrikke får man lastet ned kart over hele europa.
triggerhappy Posted March 12, 2006 Posted March 12, 2006 Pappa har hatt VDO Dayton i de to siste bilene, det funker veldig bra! Gode muligheter for å få det pent montert inn bil òg. Men det koster relativt mye. Selv har jeg Navman, relativt billig, lett å bruke, mange innstillingsmuligheter. Kan fungere som håndholdt osv. Har vært litt ustø på noen adresser av og til, men funker ellers bra. Ingen montering, bare sugekopp i frontruta, og ledning i sigarettenneren. -x 1988 Ford Sierra Cosworth
Leo Posted March 13, 2006 Posted March 13, 2006 Jeg har brukt Autoroute, laptop og usb gps og er godt fornøyd. Det eneste negative er at den ikke prater. Nå har gps'en min tatt kveld, men jeg har lyst å prøve Map Monkey. Den skal visst både prate og ha mulighet for norsk stemme og menyer. Bilmekaniker / tekniker01' Honda VTR SP-195' Frosk stv. 2,0 DOHCA BE (før 19.01.2013) C D Women don't really wanna hear men's opinion, they just wanna hear their opinion in a deeper voice
Guest Geron Posted March 15, 2006 Posted March 15, 2006 Virker litt trasig med noe sånn sugepropp i ruten opplegg. hva med å støpe det inn i dashbordet på noe vis:)
WingDude Posted March 15, 2006 Posted March 15, 2006 Litt tungvint om man ønsker å bruke den i flere biler da
Recommended Posts