Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ønsker å kjøpe senkefjærer med TUV til min 88' Cosworth 2wd....

trenger kun fjærer, ikke komplette kit.

ta kontakt på PM, sharpie(a)online.no eller 90670596

Posted

Eiker motorshop selger B&G senkefjærsett -30mm med TUV-papirer til kr 998,-

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

• 2 weeks later...
Posted
står 1580,- på webshopen deres, om jeg ikke tar feil?

Ok, da har dem nettopp forandra prisene, for jeg sjekka sia demmes før jeg posta prisen sist!. :huh:

287Hk/440Nm på hjulene@1,85bar. Sierra is-Turbo, Garrett T4, Audi S2 WG, Rs500Cooler, Autronic, Spec Stage5 Drag-clutch(716Nm), Siemens Deka 3105 (840cc).

Kommer: FullPreppa Topp m/kvassere kam, Rustfritt Grenrør, rustfritt 3" Magnex. 60mm Wastegate.+++

Posted
Ok, da har dem nettopp forandra prisene, for jeg sjekka sia demmes før jeg posta prisen sist!. :huh:

meget mulig, dumt jeg var litt sein på avtrekkeren da :)

Posted

syns dem er myke.. hadde slike på min is for noen år siden, bilen ble mykere med disse fjørene enn org fjører :huh: bestill dem fra england, chassis dynamics eller hva dem heter, JANNA bruker dem, syns bilene hannes ble stiv og lav..

Posted

Tilbudet hos Eiker varte kun ut mars. Ringte og hørte for moro skyld, og du må påregne ca. 2-3 uker leveringstid dersom dem ikke har på lager. Henta nettopp splitter nytt Eibach-senkesett til min 2wd (1 dag leveringstid). Var veldig fornøyd med det på gamlebilen så derfor valgte jeg Eibach igjen. Venter bare på Bilstein-demperne nå så blir det saker :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...