Ford ragger Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Noen som har hørt om det før...? Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
cthansen Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Mener det står i Haynes boka til Scorpio at man kune få få DOHC med forgasser ja, men aldri sett det. 00 Golf Highline 1,6 (bruksbil)87 Scorpio V6 (evighetsprosjekt???)88 Scorpio 2,4i bruksbil
armani Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 jeg har en sånn motor stående her ute. tror faktisk det der er bilde av min bil før jeg starta på ombygginga. 2wd sierra cosworth
Ford ragger Posted April 4, 2006 Author Posted April 4, 2006 måtte le når jeg så den Er lissom no uvanlig Livet er farlig.. Man kan dø..! Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..! Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link Ford Sierra IS bruksbil- Link
ford-racing Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 marmani: hei kunne du tatt noen bilder av insugsmanifoliden der den går inn på toppen? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
cosworth87 Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 toppene er ikke like.. prøvde å få armani sin motor i min som en innsprut. er ikke hull til dysene på gassertoppen..
ford-racing Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 ok ja det stemmer. men jeg tenkte mere på der termostaten sitter , om det termostat"huset" sitter på insugs manifolden eller om der sitter i toppen? "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford
cosworth87 Posted April 4, 2006 Posted April 4, 2006 Mener å huske den hellers var prikk lik innsprutmotoren. unntatt at toppen manglet hull til dysene
Recommended Posts